خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

جستجو برای بیت‌کوین در گوگل به کمترین حد رسید؛ میم‌کوین‌ها یکه‌تازی می‌کنند!


جستجو برای بیت‌کوین در گوگل به کمترین حد رسید؛ میم‌کوین‌ها یکه‌تازی می‌کنند! | ایران ماین

در حالی که میم‌کوین‌ها این روزها به‌شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند، حجم جستجوی عبارت “بیت‌کوین” در سال کنونی به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که حجم جستجوی گوگل برای “بیت‌کوین” در هفته دوم اکتبر به عدد ۳۳ از مقیاس ۱۰۰ رسیده که بیانگر نزول علاقه به این رمز ارز است.

در مقابل، حجم جستجوها برای “میم‌کوین‌ها” در همین دوره به عدد ۷۷ رسیده است. هرچند این رقم هنوز نتوانسته به رکورد قبلی خود یعنی ۱۰۰ (مربوط به اواخر اکتبر ۲۰۲۳) برسد.

کی یانگ جو، مدیر اجرایی کمپانی کریپتوکوانت (CryptoQuant)، معتقد است که حجم جستجوی مرتبط با میم‌کوین‌ها تا پایان اکتبر ۲۰۲۴ به رکورد قبلی خود برمی‌گردد. لازم به ذکر است که میم‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۴، نسبت به تمام بخش‌های دیگر دنیای کریپتو، کارایی بهتری داشته‌اند.

داده‌های پلتفرم استپ فایننس (Step Finance) نشان می‌دهند که از ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴، حدود ۴۹۱,۰۰۰ نشان جدید در پلتفرم سولانا ایجاد شده است.

همچنین، در ۹ اکتبر، نزدیک به ۲۰,۰۰۰ نشان جدید فقط در ۲۴ ساعت در پلتفرم سولانا راه‌اندازی شده که بیشتر آن‌ها میم‌کوین بوده‌اند. علاوه بر این، میم‌کوین‌های نظام زیستی سولانا نرخ بازار بالایی دارند که به بیش از ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که از زمان شروع به کار پلتفرم سان‌پامپ (SunPump) ترون در ماه آگوست تاکنون، حدود ۹۰,۰۰۰ میم‌کوین در این بلاکچین ایجاد شده‌اند.

اکنون و با توجه به سهولت ایجاد نشان‌های جدید در پلتفرم‌هایی مانند پامپ.فان (Pump.Fun) و سان‌پامپ، انتظار می‌رود که این روند همچنان ادامه یابد.

با این حال، باید توجه داشت که معامله میم‌کوین‌ها ریسک بالایی دارد و نقدها زیادی از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ و مدیران صنعتی نسبت به آن‌ها وارد شده است.