خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

جهش ۶۰ درصدی سیمونز کت با کمک بایننس! آیا CAT می‌تواند رقبا را پشت سر بگذارد؟


جهش ۶۰ درصدی سیمونز کت با کمک بایننس! آیا CAT می‌تواند رقبا را پشت سر بگذارد؟ | ایران ماین

صرافی بایننس پس از یک وقفه کوتاه، لیست کردن میم‌کوین‌ها را دوباره آغاز کرده است.

در همین راستا، در تاریخ ۲۱ اکتبر، بایننس از لیست کردن قراردادهای آتی دائمی سیمونز کت (CAT) خبر داد که در پی آن، نرخ این میم‌کوین بیش از ۶۰ درصد صعود کرد و مقدار خرید و فروش روزانه‌ آن نیز ۱۱۰۰ درصد توسعه کرد.binance-futures-lists-simons-cat-cat-these-new-meme-coins-could-be-nex

همزمان با این توسعه قیمتی، نرخ بازار سیمونز کت هم با ۵۰ درصد توسعه روزانه، به ۲۶۵.۲۴ میلیون دلار بالا رفته است.

بایننس در مقایسه با دوره‌های گذشته، تمایل بیشتری به لیست کردن میم‌کوین‌ها نشان می‌دهد که احتمالاً به دلیل بالا رفتن انتظارها برای آغاز یک دوره پررونق برای این دسته از دارایی‌های دیجیتال است.

در این میان، بعضی از تحلیلگران معتقدند که سیمونز کت همچنان قیمتی کمتر از نرخ واقعی خود دارد. یکی از معامله‌گران مشهور به نام یونیپکس (Unipcs) اولین پوزیشن لانگ اهرمی خود را روی این میم‌کوین باز کرده و به پشتیبانی‌های اجتماعی، پشتیبانی فلوکی (FLOKI) و احتمال لیست شدن آن در بازار اسپات بایننس، به عنوان دلایل اصلی خوش‌بینی خود اشاره کرده است.

همچنین، سرمایه‌گذار معروف دیگری به نام آلکمیست (The Alchemist) پیش‌بینی می‌کند که نرخ بازار سیمونز کت طی هفته‌های آتی به میلیاردها دلار خواهد رسید.

بعضی دیگر از معامله‌گران نیز دیدگاهی صعودی نسبت به این میم‌کوین دارند و روند ظهور و توسعه آن را مشابه فرست نیرو آن اتریوم (First Neiro On Ethereum) می‌دانند.