خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

جولان سیگنال‌های صعودی در بازار ریپل! نرخ XRP برای جهش آماده می‌شود؟


جولان سیگنال‌های صعودی در بازار ریپل! نرخ XRP برای جهش آماده می‌شود؟ | ایران ماین

رمز ارز ریپل (XRP) در طول ماه آگوست در تلاش بود تا از محدوده معاملاتی رِنج خود خارج شود، ولی همچنان در لایه ۰.۶۱ دلار با مقاومت مواجه است.

با این حال، گاوهای ریپل توانسته‌اند با حفظ پشتیبانی ۰.۵۸ دلاری، نرخ را در محدوده ۰.۶۰ دلار نگه دارند و از نزول شدیدتر آن جلوگیری کنند.

گاوها سعی دارند نرخ را بالای میانگین‌های متحرک کلیدی حفظ کنند تا از افت به زیر ۰.۵۸ دلار جلوگیری شود.

در حال حاضر، ریپل بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) خود معامله می‌شود که معمولاً نشانه‌ای از ادامه حرکت صعودی است.xrp-struggles-bulls-remain-optimisti

با وجود حرکت افقی نرخ، این وضعیت نشان می‌دهد که فشار خرید همچنان از حجم فروش بیشتر است. این تمایل صعودی با شاخص الدر ری (Elder-Ray)، که در حال حاضر مثبت و در لایه ۰.۰۱۰ قرار دارد، ارتقا می‌شود. از ۱۸ آگوست تاکنون، این شاخص در محدوده مثبت قرار داشته است.

در همین حال، احساسات معامله‌گران مشتقات نیز همچنان صعودی است. از زمانی که نرخ ریپل به‌صورت افقی حرکت کرد، سود باز قراردادهای آتی ریپل ۴ درصد بالا رفته و به ۷۲۲ میلیون دلار رسیده است.

این امر نشان می‌دهد که معامله‌گران تمایل بیشتری به باز کردن پوزیشن‌های لانگ دارند که این تمایل در فاندینگ ریت مثبت قراردادها مشهود است.

در این شرایط، اگر احساسات صعودی ارتقا شده و لایه مقاومتی ۰.۶۱ دلار شکسته شود، نرخ ریپل می‌تواند تا ۰.۶۶ دلار بالا رفتن یابد.

ولی اگر خرس‌ها موفق شوند نرخ را به زیر سطوح حمایتی بکشانند، احتمال افت نرخ به زیر میانگین‌های متحرک و رسیدن به ۰.۵۰ دلار وجود دارد.