خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

حجم خروج نقدینگی از بازار اعلام شد/ چند درصد بازار مثبت بود؟


حجم خروج نقدینگی از بازار اعلام شد/ چند درصد بازار مثبت بود؟ | ایران ماین

به گزارش ایران ماین، محمد غفوری  گفت: امروز شاخص کل بورس یک وضعیت مثبتی را تجربه کرد به طوری که با ۰.۲۳ درصدی همراه شد همچنین شاخص کل هم وزن هم با یک تغییر ۰.۲۲ درصدی همراه شد مقدار خرید و فروش امروز بازار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از این کارشناس بازار سرمایه نوشت: نرخ خرید و فروش خرد امروز هم حدود ۲ هزار و ۴۳۱ میلیارد تومان ثبت شده است در نهایت هم ۱۱۴ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد تا علی‌رغم شاخص مثبت همچنان شاهد خروج نقدینگی از بازار باشیم.

غفوری همچنان بازگو کرد: امروز ۶۰ درصد بازار در بازه مثبت و ۴۰ درصد در محدوه منفی به کار خود پایان دادند همچنین امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند و حوزه فلزات اساسی هم شاهد بیشترین میزان خروج نقدینگی بود.

همچنین یادآوری می‌شود بنابر اعلام نهاد بورس  به دنبال آخرین تصمیمات هیات مدیره نهاد بورس و اوراق بهادار، دامنه نوسان خرید و فروش سهام و حق تقدم و صندوق‌های سرمایه گذاری تغییری نداشته و تا اطلاع ثانوی خرید و فروش این بازار با دامنه مثبت و منفی ۲ درصد انجام می‌شود.