خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

حمله نهنگ‌ها به بازار سولانا! آیا مقاومت ۱۶۰ دلاری در هم خواهد شکست؟


حمله نهنگ‌ها به بازار سولانا! آیا مقاومت ۱۶۰ دلاری در هم خواهد شکست؟ | ایران ماین

طی هفته گذشته، نرخ سولانا (SOL) توسعه قابل‌توجهی داشته و بیش از ۸ درصد بالا رفته است. این آلت‌کوین حتی کندل خود را بالاتر از سقف هفتگی قبلی بسته که منجر به خوش‌بینی معامله‌گران شده است.

در حال حاضر، نرخ سولانا در نزدیکی لایه ۱۵۴ دلار تثبیت شده و به نظر می‌رسد آماده است تا نقطه مقاومت اصلی ۱۶۰ دلار را آزمایش کند.solana-assessing-if-sol-can-successfully-cross-the-160-level-

یکی از دلایل اصلی بالا رفتن نرخ سولانا، فعالیت نهنگ‌ها بوده است. داده‌های سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند نهنگ‌هایی که بیش از ۵ میلیون سولانا در اختیار دارند، اکنون ۵۶.۸۰ درصد از موجودی این رمز ارز را کنترل می‌کنند. بالا رفتن مشارکت نهنگ‌ها به‌طور معمول نشانه‌ای مثبت برای توسعه نرخ تلقی می‌شود.

همچنین، توجه رسانه‌های اجتماعی به بهبود احساسات بازار کمک کرده و سولانا اخیراً در صدر توجهات قرار گرفته است. شاخص تسلط اجتماعی سولانا به ۳.۷۲ درصد بالا رفته که بیانگر توجه بیشتر کاربران به این آلت‌کوین است.

با این حال، نسبت پوزیشن‌های لانگ و شورت سولانا همچنان محافظه‌کارانه است. طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، ۵۱.۹۶ درصد از معامله‌گران در حال حاضر پوزیشن شورت دارند که از بی‌اعتمادی بالای بازار حکایت می‌کند.

در مجموع، علی‌رغم بالا رفتن فعالیت نهنگ‌ها و تسلط اجتماعی سولانا، بیش از نیمی از معامله‌گران همچنان در پوزیشن شورت هستند که بیانگر احتیاط آن‌ها در بازار است.