خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

حکمرانی ترس در بازار لایت‌کوین؛ آیا LTC به پایان راه خود رسیده؟


حکمرانی ترس در بازار لایت‌کوین؛ آیا LTC به پایان راه خود رسیده؟ | ایران ماین

لایت‌کوین (LTC) که زمانی به عنوان «نقره دیجیتال» در بازار کریپتو شناخته می‌شد، اخیراً دچار افت شدیدی شده است. نرخ بازار این رمز ارز از اوج خود در اول آوریل، ۳۶ درصد نزول یافته و این موضوع، دلواپسی‌هایی را در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به وجود آورده است.

بعضی حتی بر این باورند که امکان دارد عمر این نشان قدیمی به پایان خود نزدیک شده باشد.

یکی از نشانه‌های نگران‌کننده، فروش گسترده و نزول تعداد کیف‌پول‌های دارای ۰.۱ تا ۱ لایت‌کوین به میزان ۴۵ هزار آدرس است.

این کیف‌پول‌ها عمدتاً متعلق به معامله‌گران خرد هستند که به نظر می‌رسد امید خود را به لایت‌کوین از دست داده‌اند. چنین فروش‌هایی معمولاً نشانه‌ای از وحشت و خروج سریع سرمایه‌گذاران از بازار هستند، ولی از طرف دیگر، امکان دارد بیانگر رسیدن به کف چرخه نیز باشند.is-crypto-veteran-litecoin-ltc-finally-dead-grim-picture-on-market-data

در حال حاضر، وضعیت تکنیکال لایت‌کوین چندان امیدوارکننده نیست. نرخ این رمز ارز حدود ۶۳ دلار می باشد که به‌طور قابل‌توجهی زیر خطوط میانگین‌ متحرک مهم قرار دارد.

برای اینکه نرخ لایت‌کوین بتواند دوباره به روند صعودی بازگردد، باید به بالای ۷۰ دلار برسد، که این امر نیازمند غلبه بر مقاومت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه است.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که لایت‌کوین هنوز به محدوده اشباع فروش نرسیده، ولی خرید چندانی نیز در بازار مشاهده نمی‌شود.

با وجود اینکه داده‌های فعلی بازار، تصویر نگران‌کننده‌ای را برای لایت‌کوین ارائه می‌دهند، فراموش نکنید که همیشه امکان بهبود وضعیت وجود دارد، هرچند هنوز مشخص نیست چه عاملی می‌تواند این تغییر را برای نقره دیجیتال به‌وجود آورد.