خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

خلق میم‌کوین میلیارد دلاری با سان‌پامپ؛ ترون در حال تغییر مقررات بازی است!


خلق میم‌کوین میلیارد دلاری با سان‌پامپ؛ ترون در حال تغییر مقررات بازی است! | ایران ماین

جاستین سان، خالق و هم‌مؤسس ترون، پیش‌بینی کرده که این بلاکچین به زودی اولین میم‌کوین میلیارد دلاری خود را خواهد داشت.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، سان اخیراً پلتفرمی به نام سان‌پامپ (SunPump) را راه‌اندازی کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا میم‌کوین‌ها را بر روی پلتفرم ترون ایجاد کنند.

بر اساس داده‌های پلتفرم دون آنالیتکس، تا کنون بیش از ۵,۵۹۶ میم‌کوین از طریق سان‌پامپ ساخته شده که این امر، منجر به تولید بیش از ۲ میلیون TRX با ارزشی در حدود ۲۵۷,۷۷۹ دلار شده است.

در تاریخ ۱۷ آگوست، ترون موفق به ثبت بالاترین درآمد روزانه خود، معادل بیش از ۱ میلیون TRX (حدود ۱۳۳,۰۰۰ دلار) از این راه‌اندازی‌ها شد.

سان معتقد است که این روند ادامه خواهد یافت و باور دارد که بزرگترین قدرت ترون، در استخر نقدینگی ۶۰ میلیارد دلاری تتر (USDT) آن نهفته است.

این میزان نقدینگی بالا به میم‌کوین‌ها یاری میدهد تا در این پلتفرم به خوبی توسعه کنند. سان همچنین اشاره کرده که هیچ استاندارد بلاکچینی دیگری استخر نقدینگی به این بزرگی ندارد.

علاوه بر این، دارندگان ترون علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌های جدید هستند و با این حال، توسعه‌دهندگان و معامله‌گران به دنبال پلتفرمی با نقدینگی بالای ارز پایدار می‌گردند.

از این رو، تراکنش‌های سریع و مقرون‌به‌صرفه ترون، به همراه دیگر مزایای آن، این پلتفرم را به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل می‌کند.

طبق داده‌های پلتفرم دیفای‌لاما، ترون با ۶۰ میلیارد دلار، دومین عرضه ارز پایدار را دارد و تنها پس از اتریوم با ۸۲ میلیارد دلار قرار می‌گیرد. تاکنون، یکی از میم‌کوین‌های ترون به نام Sundog بهره‌وری قابل توجهی داشته است.

با این حال، رقابت سان‌پامپ با رقبایی مانند لانچ‌پد میم‌کوین سولانا، یعنی پامپ‌فان (PumpFun)، می‌تواند دشوار باشد.

از طرفی، دلواپسی‌هایی وجود دارد مبنی بر این که امکان دارد روند میم‌کوین‌ها به پایان خود نزدیک شود؛ چرا که اکنون سرمایه‌های واقعی وال استریت به سمت ارزهای دیجیتال واقعی حرکت کرده‌اند و کلاهبرداری‌ها و میم‌کوین‌های سلبریتی دیگر مورد توجه نیستند.

همچنین، زباله‌های کریپتویی و نشان‌های بی‌نرخ به سرعت شناسایی و محکوم می‌شوند.