خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

خیز سویی برای فتح قله جدید! سقف تاریخی SUI بالاخره می‌شکند؟


خیز سویی برای فتح قله جدید! سقف تاریخی SUI بالاخره می‌شکند؟ | ایران ماین

رمز ارز سویی (SUI) در ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۱۰ درصد بالا رفتن نرخ مواجه شده و روند صعودی قوی‌ای را تجربه کرده است. این بالا رفتن، علاقه زیادی در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایجاد کرده و بعضی بر این باورند که این رمزارز امکان دارد به سقف تاریخی خود دست یابد.

حرکت صعودی سویی از لایه حمایتی ۱ دلار در اواسط سپتامبر آغاز شد و اکنون به سطوح مقاومتی حیاتی رسیده است. این کارایی چشمگیر نرخ، موقعیت سویی را در بازار ارتقا کرده و آن را به یکی از رمزارزهای جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ سویی با یک توسعه ۱۱.۴۰ درصدی به ۱.۸۳ دلار رسیده است. همچنین، طی هفته گذشته، نرخ این رمزارز حدود ۱۵ درصد و در یک ماه اخیر حدود ۱۲۵ درصد توسعه داشته است.

با وجود این بالا رفتن‌ها، نرخ سویی هنوز از سقف تاریخی ۲.۱۸ دلاری که شش ماه پیش ثبت کرده، پایین‌تر است؛ ولی توسعه سریع نرخ، امیدها به رسیدن به سقف تاریخی را ارتقا کرده است.

در نگاهی کلی‌تر، سویی از سال گذشته توسعه قابل توجهی داشته و بیش از ۴۰۰ درصد از کف قیمتی خود، یعنی ۰.۳۶۴۳ دلار افزایش کرده است. این روند صعودی بیانگر علاقه و توجه معامله‌گران به سویی است.

در حال حاضر، سویی با مقاومت مهمی در لایه ۲ دلار روبرو است. در صورت عبور از این لایه، نرخ می‌تواند به بالاترین لایه تاریخی خود که تقریباً ۱۷ درصد بالاتر از نرخ فعلی است، برسد.sui-price-surges-10-is-ath-in-sight-as-bulls-dominate-market

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده ۷۹ قرار دارد که بیانگر شرایط اشباع خرید است. همچنین، در شاخص مکدی (MACD)، قرار گرفتن خط مکدی بالاتر از خط سیگنال، چشم‌انداز صعودی را ارتقا می‌کند.

داده‌های بازار مشتقات نیز بیانگر بالا رفتن سریع نرخ و توسعه شاخص سود باز از اوایل آگوست تا اواخر سپتامبر هستند. بالا رفتن در مقدار خرید و فروش مشتقات، حاکی از بالا رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران بازار آینده به این رمز ارز است.