خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

درگیری شدید گاوها و خرس‌های سولانا! کدام‌یک در نبرد نرخ پیروز خواهند شد؟


درگیری شدید گاوها و خرس‌های سولانا! کدام‌یک در نبرد نرخ پیروز خواهند شد؟ | ایران ماین

نرخ سولانا پس از جهش اخیر، به شدت افزایش کرد و به سطوح بالای ۱۷۰ دلار رسید. اگرچه مقدار خرید و فروش از یک محدوده مشخص فراتر نرفت، ولی گاوها توانستند کنترل بازار را در دست بگیرند.

با این حال، تغییرات اخیر نرخ نشان می‌دهد که قدرت گاوها نزول یافته و خرس‌ها اکنون در تلاشند تا نرخ را به زیر ۱۴۰ دلار بازگردانند.

نرخ سولانا از ابتدای ماه مارس روندهای مختلفی را تجربه کرده و در مواقع نزول، پرقدرت عمل کرده است. لایه پشتیبانی ۱۲۰ دلار چندین بار مورد آزمایش قرار گرفته و باعث افزایش نرخ شده است؛ بنابراین، ادامه روند صعودی محتمل به نظر می‌رسد.

با این حال، بعضی نشانه‌ها حاکی از آنند که نرخ این رمز ارز امکان دارد برای مدتی طولانی در یک محدوده مشخص به صورت جانبی نوسان کند.solana-bears-get-activated-aim-to-drag-the-sol-price-below-137-heres-whats-next

در حال حاضر، گاوها به دنبال شروع یک روند صعودی جدید هستند، ولی به نظر می‌رسد که قدرت کافی برای این کار را ندارند. اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) همچنان در حال نزول است و روند نزولی نرخ را تأیید می‌کند.

با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که احتمال بالا رفتن نرخ وجود دارد، به شرطی که کندل بالای لایه ۱۴۸ دلار بسته شود.

در مجموع، وضعیت نرخ سولانا در حال حاضر نامشخص است؛ زیرا گاوها و خرس‌ها فشار یکسانی را به بازار وارد می‌کنند. باقی ماندن نرخ سولانا بالای لایه ۱۴۰ دلار می‌تواند روند نزولی را به تأخیر بیندازد.

از سوی دیگر، اگر فشار گاوها بالا رفتن یابد، نرخ می‌تواند به ۱۵۰ دلار و سپس، به سطوح ۱۶۰ و ۱۶۵ دلار برسد که این موضوع می‌تواند واکنش خرس‌ها را به همراه داشته باشد. کارشناسان در حال حاضر هر دو سناریوی نزولی و صعودی را برای سولانا محتمل می‌دانند.