خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

دریافت وام‌های کلان برای خرید اتریوم؛ سرمایه‌گذاران بزرگ منتظر جهش نرخ هستند!


دریافت وام‌های کلان برای خرید اتریوم؛ سرمایه‌گذاران بزرگ منتظر جهش نرخ هستند! | ایران ماین

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، یکی از معامله‌گران رمز ارز از تاریخ ۱۱ آگوست، برای خرید بیش از ۴۴۵۹ اتریوم (ETH)، نزدیک به ۱۲ میلیون دلار در قالب سه ارز پایدار وام گرفته است. این اقدام بیانگر خوش‌بینی و اعتماد او به کارایی آتی این رمز ارز است.

همان‌طور که می‌دانید، معامله‌گران می‌توانند دارایی‌های خود را به عنوان ضمانت برای قرض گرفتن ارزهای دیجیتال مختلف، از جمله ارز پایدار‌ها، استفاده کنند و با استفاده از این قرض‌ها، پوزیشن‌های خرید ایجاد نمایند.

به این ترتیب، سرمایه‌گذاران می‌توانند رمزارزهای مورد نظر خود را خریداری کرده و پس از بالا رفتن نرخ، آنها را بفروشند و با بازپرداخت وام، سود کسب کنند. اخیراً چنین عملیاتی توسط پنجمین سرمایه‌گذار ثروتمند کریپتو در جهان انجام شده است.

پلتفرم اطلاعاتی لوک‌آن‌چین در تاریخ ۱۳ آگوست گزارش کرد که این معامله‌گر به ترتیب ۶.۶ میلیون دلار، ۲.۷ میلیون دلار و ۲.۵ میلیون دلار در قالب ارز پایدار‌های USDC، USDT و DAI وام گرفته است.

شایان ذکر است که سقوط بازار در ۵ آگوست منجر به لیکویید شدن ۸.۰۶ میلیون دلار از سرمایه این معامله‌گر شد؛ با این حال، دیدگاه صعودی او نسبت به اتریوم تغییری نکرده و همچنان به انباشت این رمز ارز ادامه می‌دهد.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با نرخ ۲۷۲۵ دلار معامله می‌شود. نرخ اتریوم طی ۳۰ روز گذشته نزدیک به ۱۵ درصد نزول یافته، ولی اخیراً با تشکیل کف‌های بالاتر، شروع به افزایش کرده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که نرخ این رمز ارز تا سال ۲۰۲۵ به ۶۵۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار خواهد رسید.

مجموعه‌ای از اندیکاتورهای تکنیکال نیز از این پیش‌بینی پشتیبانی می‌کنند، ولی باید توجه داشت که توسعه سایر بلاکچین‌ها و جذب کردن سرمایه توسط آن‌ها می‌تواند مانع دستیابی اتریوم به این پیش‌بینی شود.

همچنین، عدم قطعیت‌های مربوط به اقتصاد کلان نیز می‌تواند بر روند رسیدن اتریوم به این سقف‌ها اثر بگذارد. لذا، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید محتاط باشند و از ایجاد پوزیشن‌های دارای اهرم بیش از حد خودداری کنند.