خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

در هفته‌ای که گذشت، کدام رمزارز انتخاب اول سرمایه‌گذاران سازمانی بود؟


در هفته‌ای که گذشت، کدام رمزارز انتخاب اول سرمایه‌گذاران سازمانی بود؟ | ایران ماین

هفته گذشته، محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با سولانا (SOL) با وجود مشکلات فراوان این رمزارز در بازار، شاهد سرمایه ورود قابل‌توجهی بودند.

طبق گزارش‌‌ها، برداشت سرمایه از محصولات سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال و صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) به ۷۲۶ میلیون دلار رسید که مشابه با خروجی‌های ثبت‌شده در ماه مارس است.

این جریان خروجی‌ بزرگ‌ترین میزان ثبت‌شده در سال کنونی به شمار می‌رود و بیشتر به دلیل داده‌های اقتصادی است که احساسات نزولی را در بازار تشدید کرده‌اند.

در حال حاضر، سرمایه‌گذاران سازمانی به دلیل شرایط نامطمئن بازار، جانب احتیاط را در پیش گرفته‌اند. محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین در هفته گذشته شاهد خروجی‌ ۶۴۳ میلیون دلاری بودند و محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم نیز خروجی‌ ۹۸ میلیون دلاری را ثبت کردند.

این وضعیت بیانگر نزول اعتماد سرمایه‌گذاران بزرگ به بازار است.

با این حال، محصولات سرمایه‌گذاری سولانا توانستند با جذب کردن حدود ۶.۲ میلیون دلار سرمایه، بیشترین ورود سرمایه را در هفته گذشته داشته باشند. این مسئله می‌تواند به تغییر احساسات بازار و بالا رفتن نرخ سولانا کمک کند.

همان‌طور که گفته شد، شرایط اقتصاد کلان باعث ایجاد ترس و عدم اطمینان در بازارها شده است. بعضی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فدرال رزرو آمریکا به‌زودی نرخ بهره را ۲۵ واحد پایه نزول خواهد داد و بعضی دیگر حتی انتظار دارند نرخ بهره تا ۵۰ واحد پایه نزول یابد.

این تغییرات اقتصادی می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با آن داشته باشد.