خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

دستاوردی بزرگ: نرخ ETF اتریوم بلک‌راک در دو ماه از ۱ میلیارد دلار گذشت!


دستاوردی بزرگ: نرخ ETF اتریوم بلک‌راک در دو ماه از ۱ میلیارد دلار گذشت! | ایران ماین

کمپانی مدیریت دارایی بلک‌راک (BlackRock) به‌تازگی در زمینه صندوق ETF اسپات اتریوم خود به یک دستاورد بزرگ دست یافته و نرخ کل دارایی‌های این صندوق به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است.

این موفقیت تنها دو ماه پس از راه‌اندازی ETF اتریوم (ETHA) توسط این کمپانی به دست آمده و این صندوق اکنون دومین ETF اتریوم با نرخ بیش از ۱ میلیارد دلار، پس از مینی تراست کمپانی گری‌اسکیل (Grayscale)، است.

این دستاورد در پی یک هفته مثبت معاملاتی رخ داده است، به طوری که صندوق‌های ETF بیت‌کوین و اتریوم شاهد بالا رفتن ورود سرمایه بوده‌اند.

طی هفته‌ای که گذشت، صندوق‌های ETF اتریوم در سه روز از پنج روز معاملاتی سرمایه‌ جذب کردن کرده‌اند که این موضوع بیانگر بالا رفتن خوش‌بینی نسبت به بهبود بازار رمزارزهاست.

با تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای نزول نرخ بهره، گردش پول بیشتر شده و سرمایه‌گذاران نسبت به بهبود بازار رمزارزها امیدوارتر شده‌اند.

بلک‌راک همچنین در حال ارتقا پرتفوی بیت‌کوین خود است. این کمپانی در هفته گذشته بیش از ۵۸۹۴ بیت‌کوین به نرخ ۳۸۷.۶۸ میلیون دلار خریداری کرده و کل دارایی‌های خود را به حدود ۳۶۵۳۱۰ بیت‌کوین، با ارزشی بیش از ۲۴.۰۳۹ میلیارد دلار رسانده است.

رابی میچنیک (Robbie Mitchnick)، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال بلک‌راک، معتقد است که بیت‌کوین به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند به عنوان یک دارایی امن در برابر تهدیدات اقتصادی و سیاسی عمل کند.

همچنین، بلک‌راک بر این باور است که ناپایداری جهانی می‌تواند به پذیرش طولانی‌مدت بیت‌کوین به‌عنوان یک ابزار ذخیره نرخ منجر شود.