خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

دوج‌کوین، پادشاه بی‌رقیب میم‌کوین‌ها؛ ۷۳ درصد از آدرس‌ها در سود هستند!


دوج‌کوین، پادشاه بی‌رقیب میم‌کوین‌ها؛ ۷۳ درصد از آدرس‌ها در سود هستند! | ایران ماین

دوج‌کوین (DOGE) به طور رسمی عنوان سودآورترین میم‌کوین بزرگ را به خود اختصاص داده و از رقبای خود در این زمینه پیشی گرفته است.

این رمز ارز که در سال ۲۰۱۳ توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس به عنوان یک شوخی ایجاد شد، اکنون بالاترین نسبت شاخص سود/ضرر (in/out of the money) را در میان میم‌کوین‌هایی با نرخ بازار حداقل ۱ میلیارد دلار دارد.

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock، حدود ۷۲.۶۴ درصد از آدرس‌های دوج‌کوین در وضعیت سوددهی قرار دارند که معادل ۴.۶۵ میلیون آدرس است.

این آدرس‌ها در مجموع ۷۰.۳ میلیارد DOGE، معادل ۷.۳۹ میلیارد دلار، را در اختیار دارند. به عبارت دیگر، ۴۸.۳ درصد از کل نرخ بازار دوج‌کوین در حال حاضر در سود است.

پس از دوج‌کوین، نزدیک‌ترین رقیب آن فلوکی اینو (FLOKI) قرار دارد که ۷۰.۴۹ درصد از آدرس‌های آن در سود هستند. این آدرس‌ها در مجموع ۹۶۵.۲ میلیون دلار نشان فلوکی در اختیار دارند.

سودآوری دوج‌کوین بیشتر به کارایی نرخ آن در ماه‌های اخیر برمی‌گردد تا تاریخچه طولانی آن. از ابتدای سال کنونی، نرخ این میم‌کوین ۴۰ درصد بالا رفته و در اوج خود، این میزان حتی به ۲۰۸ درصد نیز رسیده است. با این حال، چندین موج اصلاح نرخ باعث افت این کارایی شده است.

در دو روز گذشته، نرخ دوج‌کوین ۴.۶۶ درصد دیگر بالا رفته و به ۰.۱۰۵ دلار رسیده است. اگر دوج‌کوین دوباره تلاش کند تا به اوج‌هایی که امسال به آن‌ها دست یافته، برسد، شانس تثبیت موقعیت خود به عنوان سودآورترین میم‌کوین اصلی بازار را خواهد داشت.

ولی حتی اگر این اتفاق هم نیفتد، انتظار می‌رود که دوج‌کوین همچنان به عنوان پادشاه میم‌کوین‌ها باقی بماند.