خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

دورخیز تون‌کوین برای جهش بزرگ؛ سیل نقدینگی جدید، جرقه افزایش TON را می‌زند!


دورخیز تون‌کوین برای جهش بزرگ؛ سیل نقدینگی جدید، جرقه افزایش TON را می‌زند! | ایران ماین

در ۴۸ ساعت گذشته، نرخ تون‌کوین (Toncoin) با ۴.۶ درصد نزول به ۵.۶ دلار رسیده است. این افت نرخ می‌تواند فرصتی برای خریداران باشد تا بار دیگر شتاب صعودی خود را از سر بگیرند.

در همین حال، با رسیدن حجم عرضه تتر (USDT) در بلاکچین تون (TON) به یک میلیارد دلار، انتظار می‌رود که تعاملات و فعالیت‌های کاربران در این پلتفرم بالا رفتن یابد.

طبق داده‌های رسمی تتر، مقدار USDT منتشرشده در بلاکچین تون به ۱.۰۳ میلیارد دلار رسیده که از این مقدار، حدود ۷۱۲ میلیون دلار آن در جریان است. این موفقیت بیانگر بالا رفتن تقاضا برای ارز پایدار‌ها در پلتفرم تون است.

با بالا رفتن عرضه USDT، نقدینگی نیز بالا رفته و خرید و فروش در پلتفرم آسان‌تر خواهد شد، که این امر می‌تواند به توسعه فعالیت‌ها و تقاضای بیشتر برای تون‌کوین منجر شود.

در زمان نگارش این خبر، تون‌کوین با نرخ ۵.۶ دلار معامله می‌شود و نرخ بازار آن به بیش از ۱۴.۱۴ میلیارد دلار رسیده است.

همچنین، نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم تون با رشدی ۲۷.۷ درصدی، از ۳۱۷.۱۵ میلیون دلار به ۴۰۵ میلیون دلار بالا رفته که بیانگر ورود سرمایه بیشتر و بالا رفتن علاقه به پروژه‌های دیفای (DeFi) در این پلتفرم است.

طی بهبود اخیر بازار، نرخ تون‌کوین با دریافت پشتیبانی در لایه ۵۰ درصد فیبوناچی، افزایشی ۲۶.۵ درصدی را از ۴.۴ دلار به ۵.۶ دلار تجربه کرد. این اصلاح کنونی نیز به‌عنوان یک حرکت طبیعی برای ادامه روند صعودی در نظر گرفته می‌شود.toncoin-price-8-ton-network-1-billion-usdt-issuance

در صورتی که نرخ بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه تثبیت شود، خریداران می‌توانند با افزایشی ۸ درصدی به خط روند نزولی حمله کنند.

در صورت شکست این مقاومت، نرخ تون‌کوین می‌تواند تا ۴۰ درصد توسعه کرده و به ۸.۲۷۶ دلار برسد. ولی در غیر این صورت، احتمال تثبیت نرخ در محدوده حمایتی ۵.۶ دلار وجود دارد.