خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

رالی صعودی SUI در خطر! آیا بنیاد سویی واقعاً ۴۰۰ میلیون دلار نشان را فروخته؟


رالی صعودی SUI در خطر! آیا بنیاد سویی واقعاً ۴۰۰ میلیون دلار نشان را فروخته؟ | ایران ماین

اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر فروش بیش از ۴۰۰ میلیون دلار نشان SUI توسط بنیاد سویی منتشر شده است. این ادعاها در حالی مطرح شده که نرخ نشان SUI طی ماه گذشته نزدیک به ۱۱۰ درصد بالا رفته است.

اگرچه بنیاد سویی این ادعاها را رد کرده، اما نرخ نشان SUI امروز و با وجود روند صعودی بازار کلی، ۲ درصد نزول یافته است.

یکی از تحلیلگران معروف رمز ارز به نام لایت‌کریپتو (lightcrypto) در پلتفرم X اعلام کرد که کیف‌پول‌های مرتبط با بنیاد سویی طی ماه‌های اخیر بیش از ۴۰۰ میلیون دلار نشان SUI را در جریان بالا رفتن نرخ آن به فروش رسانده‌اند.

او اشاره کرد که از اواخر ژوئن، آدرس «۰xbe۹۰…۹۵۰aa۸» بیش از ۸۲.۶ میلیون نشان SUI به نرخ تقریبی ۱۸۴ میلیون دلار را از حساب استیکینگ «۰x۷f۳b…۳۲۳۹e۴» متعلق به بنیاد سویی برداشت کرده است.

این نشان‌ها سپس به صرافی‌های بزرگی مانند اوکی‌ایکس (OKX)، بایننس و بای‌بیت (Bybit) منتقل شده‌اند.

بنیاد سویی در واکنش به این گزارش‌ها، ادعای خرید و فروش پنهانی و داخلی را تکذیب و اعلام کرد که هیچ‌یک از کارکنان یا سرمایه‌گذاران بنیاد یا کمپانی میستن لبز (Mysten Labs)، نه به صورت فردی و نه جمعی، ۴۰۰ میلیون دلار نشان را در این دوره به فروش نرسانده‌اند.

آن‌ها همچنین اعلام کردند که آدرس‌های رهگیری‌شده توسط این بررسی‌کننده، مربوط به شرکای زیرساخت سویی است و ارتباطی به اعضای داخلی نهاد ندارد.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ نشان SUI روز دوشنبه به سقف ۲.۳۶ دلار رسید؛ با این حال، هشدارهایی در مورد نزولی شدن نرخ آن وجود دارد. یکی از تحلیلگران به نام علی مارتینز هشدار داده که شاخص تی‌دی سکوئنشال (TD Sequential) حاکی از احتمال نزول نرخ است.

در همین راستا، بعضی از تحلیلگران، نزول ۴۳ درصدی نرخ سویی را پیش‌بینی کرده‌اند.sui-foundation-clears-the-air-on-400-million-insider-selling-sui-price-drops

فعالیت پلتفرم سویی اخیراً به دلیل توسعه خرید و فروش میم‌کوین‌ها، بالا رفتن چشمگیری داشته و مقدار خرید و فروش آن‌چین آن به حدود ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.

بالا رفتن این فعالیت‌ها باعث شده که نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم سویی به ۱.۱۳ میلیارد دلار بالا رفتن یابد که دستاوردی مهم به شمار می‌رود.