خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

رقابت چین‌لینک با بزرگان بازار: ۳ دلیلی که به LINK شانس موفقیت می‌دهد!


رقابت چین‌لینک با بزرگان بازار: ۳ دلیلی که به LINK شانس موفقیت می‌دهد! | ایران ماین

نرخ چین‌لینک (LINK) در ماه سپتامبر یک توسعه تقریبا ۳۹ درصدی را تجربه کرد. این رمز ارز که در حال حاضر در رتبه چهاردهم بازار قرار دارد، در میان بسیاری از سرمایه‌گذاران به عنوان رقیب بالقوه بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) شناخته می‌شود.

در ادامه به بررسی عواملی می‌پردازیم که می‌توانند باعث شوند کارایی چین‌لینک در سال‌های آتی از بیت‌کوین و اتریوم پیشی بگیرد.

بالا رفتن همکاری‌ها و گسترش پذیرش: چین‌لینک تا کنون موفق شده قراردادهای همکاری بزرگی را با کمپانی‌های مهم و نهادهای دولتی به امضا برساند.

برای مثال، چین‌لینک اکنون با موسسات مالی بزرگ آمریکایی همچون فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) و اینوسکو (Invesco) که دارایی تحت مدیریت آنها به ترتیب ۱.۵ و ۱.۷ تریلیون دلار می باشد، همکاری می‌کند.

همچنین، همکاری چین‌لینک با پلتفرم سوییفت (SWIFT) برای ادغام فناوری مالی سنتی با بلاکچین می‌تواند به پذیرش گسترده‌تر آن کمک کند. این همکاری‌ها می‌توانند به بالا رفتن کاربرد و در نتیجه بالا رفتن نرخ این رمز ارز منجر شوند.

تسلط بر دنیای اوراکل‌های بدون مرکزیت: چین‌لینک به عنوان یکی از پروژه‌های پیشرو در زمینه اوراکل‌های بدون مرکزیت شناخته می‌شود که برای اتصال قراردادهای هوشمند به داده‌های دنیای واقعی اهمیت بالایی دارند.

بانک‌های بزرگ که مقادیر زیادی را جابجا می‌کنند، به دنبال انتخاب استانداردی امن و پذیرفته‌شده هستند و در همین راستا، به آزمایش چین‌لینک در این زمینه روی آورده‌اند.

یکی از جدیدترین پروژه‌های چین‌لینک، همکاری با بانک ANZ، یکی از بانک‌های بزرگ استرالیا با بیش از ۱ تریلیون دلار دارایی است. تسلط روزافزون چین‌لینک در این بازار می‌تواند تقاضای زیادی برای نشان LINK ایجاد کرده و باعث بالا رفتن نرخ آن شود.

بالا رفتن استیکینگ چین‌لینک: استیکینگ یکی از عامل حرکت‌های قوی نرخ در بازار رمزارزها است. برای مثال، توسعه استیکینگ در پلتفرم سولانا باعث بالا رفتن ۶۸۰ درصدی نرخ این رمزارز در سال گذشته شد.

در حال حاضر، حدود ۶.۸۷ درصد از کل عرضه LINK استیک شده است. با بالا رفتن تعداد نشان‌های استیک‌شده و تقاضای بیشتر از سوی موسسات و سرمایه‌گذاران خرد، انتظار می‌رود که نرخ چین‌لینک به شدت بالا رفتن یابد.