خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

رمزارزهایی که در این هفته باید با احتیاط خرید و فروش شوند!


رمزارزهایی که در این هفته باید با احتیاط خرید و فروش شوند! | ایران ماین

در هفته آینده، بازار رمزارزها با احتمال وقوع موجی نگران‌کننده روبه‌رو است، زیرا ۱۴ نشان رمز ارز قرار است ۲۱۳ میلیون دلار از نشان‌های قفل‌شده خود را آزاد کنند.

آپتوس در تاریخ ۱۱ اکتبر با رهاسازی ۱۱.۳۱ میلیون نشان به نرخ ۱۰۱.۲۲ میلیون دلار مواجه خواهد شد که معادل ۲.۲۵ درصد از عرضه در جریان این نشان است.

ایگن‌لیر در تاریخ ۸ اکتبر، ۵.۳۲ درصد از عرضه در جریان خود یعنی ۹.۹۳ میلیون نشان به نرخ ۳۳.۶۷ میلیون دلار را رهاسازی خواهد کرد.

آپتیمیسم نیز قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۱۲.۴۷ میلیون نشان به نرخ ۲۰.۳۳ میلیون دلار را آنبلاک کند که معادل ۰.۹۹ درصد از عرضه در جریان است.

نئون دیگر نشان این لیست است که در تاریخ ۷ اکتبر، ۵۳.۹۱ میلیون نشان معادل ۱۹.۶۶ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که معادل ۹۳.۴۳ درصد از عرضه در جریان این نشان است و دلواپسی‌های شدیدی را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

کاردانو نیز در تاریخ ۷ اکتبر با رهاسازی ۳۷.۰۶ میلیون نشان به نرخ ۱۳.۱۱ میلیون دلار روبه‌رو خواهد بود که معادل ۰.۱۰ درصد از عرضه در جریان آن است.

یکس‌ای‌آی در حال آماده‌سازی برای آزاد کردن ۳۵.۸۸ میلیون نشان به نرخ ۷.۶۲ میلیون دلار در ۹ اکتبر است. این میزان معادل ۶.۲۰ درصد از عرضه در جریان نشان است.

مود نیز در تاریخ ۷ اکتبر ۵۰۰ میلیون نشان به نرخ ۵.۶۴ میلیون دلار آزاد خواهد کرد که معادل ۳۸.۴۶ درصد از عرضه در جریان آن است.

اتنا برای آنبلاک ۱۲.۸۶ میلیون نشان، به نرخ ۳.۸۷ میلیون دلار، در تاریخ ۹ اکتبر آماده می‌شود. این رهاسازی معادل ۰.۴۷ درصد از عرضه در جریان است.

آی‌اونت قرار است به ترتیب با رهاسازی  کلیف (cliff) و خطی ۲.۱۱ میلیون و ۷۶۷.۱۲ هزار نشان، در تارخ ۱۱ اکتبر مواجه شود. نرخ این رهاسازی ۵.۲۰ میلیون دلار و معادل ۳.۲ درصد از عرضه در جریان نشان است.

هش‌فلو آماده می‌شود تا ۱۳.۸۵ میلیون نشان را رهاسازی کند. در این آزدسازی ۱۳.۶۲ میلیون نشان به صورت کلیف و ۲۲۱.۴ هزار نشان به صورت خطی، آزاد خواهند شد. آنبلاک نشان هاش‌فلو معادل ۳.۰۴ درصد از کل عرضه در جریان آن است و در ۷ اکتبر انجام خواهد شد.

اویلر فایننس در تاریخ ۱۱ اکتبر،  ۴۱.۱۷ هزار نشان را به صورت کلیف و ۲۷.۲۹ هزار نشان را به صورت خطی، آزاد می‌کند. نرخ این نشان‌ها ۲۰۸.۷۹ هزار دلار و معادل ۰.۳۷ درصد از عرضه در جریان است.

مون‌بیم با رهاسازی ۳.۰۴ میلیون نشان، به نرخ ۴۹۳.۵۳ هزار دلار، در تاریخ ۱۱ اکتبر مواجه شود. این رهاسازی معادل ۰.۳۴ درصد از عرضه در جریان آن است.

وان اینچ نیز آماده می‌شود تا با رهاسازی ۲۴۶.۴۳ هزار نشان، به نرخ ۶۳.۷۹ هزار دلار، در تاریخ ۱۰ اکتبر مواجه شود. این رهاسازی معادل ۰.۰۲ درصد از کل عرضه در جریان وان اینچ است.

فورتا در ۶ اکتبر ۲.۶۱ میلیون نشان را به صورت خطی و ۵۰ هزار نشان را به صورت کلیف رهاسازی خواهد کرد که معادل ۰.۵۷ درصد از عرضه در جریان نشان است.