خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

رهاسازی ۲ میلیارد دلار نشان در سپتامبر؛ آماده نوسانات این ۵ آلت‌کوین‌ باشید!


رهاسازی ۲ میلیارد دلار نشان در سپتامبر؛ آماده نوسانات این ۵ آلت‌کوین‌ باشید! | ایران ماین

انتظار می‌رود که در ماه سپتامبر، بازار رمزارزها با نوسانات گسترده‌ای مواجه شود؛ زیرا پروژه‌های مختلف قصد دارند حدود ۱.۷۳ میلیارد دلار از نشان‌های خود را آزاد کنند.

بر اساس داده‌های پلتفرم نشان‌آنلاکس (TokenUnlocks)، حدود ۴۱۸.۵۳ میلیون دلار از این رهاسازی‌ها به‌عنوان “کلیف آنلاکس” (Cliff Unlocks) طبقه‌بندی شده‌اند.

در این نوع رهاسازی، نشان‌ها به‌صورت دوره‌ای (هفتگی، ماهانه یا سالانه) به گردش درمی‌آیند. رهاسازی این نشان‌ها به این معناست که نشان‌هایی که قبلاً موجود نبودند، اکنون به بازار وارد می‌شوند.

این اتفاق می‌تواند با بالا رفتن عرضه، حجم فروش را بالا رفتن داده و منجر به نزولی شدن نرخ شود.

پنج رویداد مهم رهاسازی نشان در ماه سپتامبر شامل پروژه‌های سویی (SUI)، ایموتبل ایکس (IMX)، آپتوس (APT)، آربیتروم (ARB) و اپتیمیسم (OP) خواهد بود:

۱. در تاریخ ۱ سپتامبر، ۶۴.۱۹ میلیون نشان SUI به نرخ حدود ۵۱.۶ میلیون دلار آزاد خواهد شد که به سهامداران اولیه، سرمایه‌گذاران، و صندوق ذخیره جامعه تخصیص داده خواهد شد.

۲. در تاریخ ۶ سپتامبر، ۳۲.۴۷ میلیون نشان IMX به نرخ حدود ۴۷.۴۱ میلیون دلار آزاد خواهد شد که برای توسعه نظام زیستی و پروژه‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۳. در تاریخ ۱۱ سپتامبر، ۱۱.۳۱ میلیون نشان APT به نرخ حدودی ۷۶.۶۸ میلیون دلار آزاد خواهد شد که به بنیاد، جامعه و سهامداران اصلی اختصاص خواهد یافت.

۴. در تاریخ ۱۶ سپتامبر، ۹۲.۶۵ میلیون نشان ARB به نرخ حدود ۴۷.۴۸ میلیون دلار آزاد خواهد شد که به تیم توسعه‌دهنده، مشاوران و سرمایه‌گذاران تخصیص داده می‌شود.

۵. در تاریخ ۳۰ سپتامبر، ۳۱.۳۴ میلیون نشان OP به نرخ حدودی ۴۴.۵۱ میلیون دلار آزاد خواهد شد که به سهامداران اصلی و سرمایه‌گذاران اختصاص می‌یابد.

علاوه بر این، رویدادهای رهاسازی نشان‌های دیگری مانند دی‌وای‌ دی‌ایکس (dYdX)، زتاچین (ZetaChain) و ایپ‌کوین (ApeCoin) نیز در این ماه انجام خواهد شد که امکان دارد تأثیرات قابل‌توجهی بر بازار داشته باشند.