خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

رکوردشکنی تاریخی بوم در بازار مشتقات! نرخ BOME هم به قله‌های جدید می‌رسد؟


رکوردشکنی تاریخی بوم در بازار مشتقات! نرخ BOME هم به قله‌های جدید می‌رسد؟ | ایران ماین

نرخ میم‌کوین بوک آو میم یا بوم (BOME) پس از یک توسعه ۶۲ درصدی در هفت روز گذشته به ۰.۰۱۱ دلار رسیده است. این توسعه که از ماه جولای بی‌سابقه بوده، بیانگر شروع یک روند صعودی جدید برای این میم‌کوین است.

وضعیت شاخص‌های کلیدی نیز حاکی از ادامه‌دار بودن این روند صعودی و احتمال وقوع جهش‌های بزرگ‌تر در آینده است.

برای مثال، سود باز قراردادهای آتی بوم به رکورد ۱۶۱.۹۷ میلیون دلار رسیده است. بالا رفتن سود باز بیانگر علاقه بیشتر معامله‌گران به این نشان و فشار خرید بیشتر در بازار مشتقات است. همچنین، مقدار خرید و فروش بوم نیز با رسیدن به ۶۵۹.۰۶ میلیون دلار، بالاترین میزان از ماه می تاکنون را ثبت کرده است.

از نظر تحلیل تکنیکال، بوم توانسته از الگوی مثلث نزولی که از ماه ژوئن شکل گرفته بود، خارج شود. این شکست طرح بیانگر تغییر در احساسات بازار و احتمال بالا رفتن نرخ است.

علاوه بر این، برای اولین بار از ماه می، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه عبور کرده که به “صلیب طلایی” معروف است و معمولاً یک سیگنال صعودی به حساب می‌آید.book-of-meme-bome-price-rally

در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، نرخ بوم امکان دارد از مقاومت ۰.۰۱۳ دلار عبور کرده و به ۰.۰۱۵ یا ۰.۰۱۷ دلار برسد. ولی اگر شتاب صعودی نزول یابد یا معامله‌گران اقدام به برداشت سود کنند، احتمال افت نرخ تا ۰.۰۰۷۹ دلار نیز وجود دارد.