خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ریزش اتریوم، تهدیدی جدی برای پپه! نرخ PEPE در خطر افت بیشتر قرار دارد؟


ریزش اتریوم، تهدیدی جدی برای پپه! نرخ PEPE در خطر افت بیشتر قرار دارد؟ | ایران ماین

نرخ میم‌کوین پپه (Pepe) به دلیل همبستگی قوی آن با اتریوم (ETH) تحت فشار قرار دارد. اتریوم در تلاش است تا از مقاومت‌های کلیدی عبور کند، ولی تا کنون موفق نبوده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ اتریوم ۵.۶ درصد نزول یافته و پپه نیز در همین بازه زمانی با افت ۶.۵ درصدی روبرو شده است.

یکی از دلایل افت نرخ اتریوم امکان دارد فعال شدن یک نهنگ بزرگ باشد که اتریوم‌های خود را پس از هشت سال جابجا کرده است. این نهنگ در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۶,۶۳۶ اتریوم به نرخ ۸۷,۱۳۶ دلار خریداری کرده بود و اکنون این مقدار اتریوم با نرخ بیش از ۳۷ میلیون دلار به آدرسی جدید منتقل شده است.

فعالان بازار اکنون نگران حرکت بعدی این نهنگ هستند؛ زیرا فروش گسترده ذخایر آن می‌تواند به افت بیشتر نرخ اتریوم و به تبع آن، نزولی شدن نرخ پپه منجر شود.

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock)، ضریب همبستگی پپه با اتریوم به حدود ۰.۸۱ می‌رسد. این بدان معناست که تغییرات نرخ اتریوم به طور مستقیم بر نرخ پپه اثر می‌گذارد و در صورت نزول شدید نرخ اتریوم، این موضوع می‌تواند به ضرر پپه تمام شود.

در نمودار زیر، حرکت قیمتی پپه و اتریوم در بازه زمانی ۴ ساعته نشان داده شده که واکنش شدید پپه به تغییرات اتریوم به وضوح قابل مشاهده است.can-pepe-coin-price-survive-a-38m-dormant-whale-dumping-eth

در حال حاضر، نرخ پپه در یک الگوی مثلث نزولی در حال حرکت است. این میم‌کوین از ماه می در یک روند نزولی قرار دارد. این نشان اکنون به انتهای طرح رسیده و در محدوده حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۶۰۰ تا ۰.۰۰۰۰۰۷۰۰ قرار دارد. مقاومت بعدی آن، لایه ۰.۰۰۰۰۰۸۰۰ است.can-pepe-coin-price-survive-a-38m-dormant-whale-dumping-eth

اگر نرخ پپه بتواند از خط روند نزولی عبور کند و بالای آن باقی بماند، احتمال توسعه آن تا سطوح ۰.۰۰۰۰۰۱۰۰۰، ۰.۰۰۰۰۰۱۲۰۰ و حتی ۰.۰۰۰۰۰۱۷۰۰ وجود دارد.