خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

زنگ خطر برای شیبا اینو به صدا درآمد؛ نهنگ‌ها در حال خروج از بازار!


زنگ خطر برای شیبا اینو به صدا درآمد؛ نهنگ‌ها در حال خروج از بازار! | ایران ماین

بر اساس داده‌های آن‌چین، شیبا اینو (SHIB) در روزهای اخیر با چالش‌های قابل‌توجهی مواجه شده است. طبق آخرین اطلاعات، مقدار خرید و فروش این رمز ارز در ۲۴ ساعت گذشته به ۱ تریلیون نشان نزول یافته که به‌طور قابل‌توجهی کمتر از سقف ۷ روزه آن در ۹ اکتبر، یعنی ۴ تریلیون نشان است.

این نزول شدید بیانگر آن است که نهنگ‌ها شروع به تخلیه دارایی‌های خود کرده‌اند. عدم پشتیبانی سرمایه‌گذاران سازمانی و بزرگ از خرید SHIB، عامل اصلی این نزول مقدار خرید و فروش به شمار می‌رود.

بالا رفتن تردیدها در مورد توانایی شیبا اینو برای ادامه روند صعودی، به‌ویژه به‌دلیل عدم موفقیت در حفظ سطوح حمایتی کلیدی، امکان دارد دلیل خروج نهنگ‌ها از بازار باشد.

از نظر فنی، شیبا در عبور از لایه مقاومت مهم ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار با مشکل مواجه شده است. نزول مقدار خرید و فروش بزرگ نیز بیانگر این است که سرمایه‌ قابل‌توجهی وارد بازار نمی‌شود، که این امر، کسب شتاب صعودی را دشوارتر کرده است.only-12-trillion-shiba-inu-shib-in-24-hours-whats-happening-

با این حال، امیدهایی نیز برای خریداران وجود دارد. منحنی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه، که معمولاً به‌عنوان یک لایه پشتیبانی بلندمدت عمل می‌کند، همچنان پایین‌تر از نرخ فعلی قرار دارد.

اگر شیبا اینو بتواند در این لایه پشتیبانی شود و بهبود یابد، امکان دارد فرصتی برای جذب کردن خریداران بیشتر ایجاد شود.

با این وجود، به‌دلیل نزول خرید و فروش بزرگ و ادامه خروج نهنگ‌ها، چشم‌انداز بازار همچنان محتاطانه است. بدون بالا رفتن قابل‌توجه فشار خرید، احتمال توسعه چشمگیر در کوتاه‌مدت برای شیبا بسیار پایین به نظر می‌رسد.