خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

زی‌کی سینک به نقشه راه کوین‌بیس اضافه شد! بازار چه واکنشی نشان داد؟


زی‌کی سینک به نقشه راه کوین‌بیس اضافه شد! بازار چه واکنشی نشان داد؟ | ایران ماین

در هفته گذشته، صرافی بزرگ کوین‌بیس از لیست شدن چندین رمزارز جدید در پلتفرم خود خبر داد. به‌طور خاص، روز گذشته این صرافی اعلام کرد که رمزارز زی‌کی سینک (ZK) را به نقشه راه خود اضافه کرده است.

در تاریخ ۵ سپتامبر نیز، کوین‌بیس از اضافه شدن رمزارز مون‌ول (WELL) به نقشه راه خود خبر داده بود.

به دنبال عرضه این اطلاعیه جدید، نرخ نشان ZK با بیش از ۶ درصد توسعه، به ۰.۱۰۶ دلار رسیده است.

در اطلاعیه‌ای دیگر، کوین‌بیس اعلام کرد که نشان‌های کور (CORE)، لیدو دائو (LDO)، سیف (SAFE)، ولدورم فایننس (VELO) و گرویتی (G) اکنون برای کاربران نیویورک از طریق برنامه‌های آیفون و اندروید کوین‌بیس موجود هستند.

علاوه بر این، نشان جدید پالیگان، یعنی POL اکنون در برنامه‌های آیفون و اندروید کوین‌بیس با برچسب Experimental فعال شده است. شایان ذکر است که پالیگان در تاریخ ۴ سپتامبر به‌روزرسانی مهمی دریافت کرد و نشان MATIC آن به POL ارتقا یافت.

به همین دلیل، کوین‌بیس اعلام کرد که پشتیبانی از خرید و فروش و ارسال/دریافت پالیگان PoS از تاریخ ۲۶ آگوست تا ۱۰ سپتامبر در کوین‌بیس غیرفعال خواهد بود.

در همین حال و در ارتباط با مسائل قانونی، یک قاضی نیویورک با درخواست کوین‌بیس برای دریافت مستندات از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) موافقت کرده و دستور داده که این کمیسیون اسناد مهمی را ارائه دهد، ولی درخواست احضاریه برای گری گنسلر، رئیس SEC، رد شد.

در ماه جولای، کوین‌بیس درخواست کرده بود که گنسلر و کمیسیون SEC اسنادی را که برای پرونده این صرافی حیاتی هستند، ارائه دهند.