خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

سرمایه قفل‌شده در پلتفرم سویی از ۹۰۰ میلیون دلار گذشت؛ آماده رکوردشکنی SUI باشید!


سرمایه قفل‌شده در پلتفرم سویی از ۹۰۰ میلیون دلار گذشت؛ آماده رکوردشکنی SUI باشید! | ایران ماین

بلاکچین سویی که به عنوان «قاتل سولانا» شناخته می‌شود، با تقاضای قوی در بازار دیفای مواجه شده که این موضوع، بهبود قابل‌توجه نرخ رمز ارز SUI را به همراه داشته است.

اوایل امسال، نرخ سویی همزمان با رکوردشکنی بیت‌کوین (BTC)، به اوج تاریخی جدیدی در ۲.۱۸ دلار رسید. ولی سه ماه پس از آن و به دلیل فروش گسترده در بازار، نرخ SUI تا زیر ۰.۵۰ دلار سقوط کرد.

با این حال، سویی از پایین‌ترین نرخ خود در ماه ژوئن توانسته به خوبی بازیابی شود و اکنون در مسیر دستیابی به سقف‌های تاریخی جدید قرار دارد. نرخ سویی در ۲۴ ساعت گذشته، یک توسعه بیش از ۱۲ درصدی داشته و به لایه ۱.۶۱ دلار رسیده است.

همزمان با این توسعه قیمتی، نرخ بازار سویی هم به ۴.۳۲ میلیارد دلار و مقدار خرید و فروش روزانه آن نیز با رشدی ۱۳۰ درصدی، به حدود ۹۱۷ میلیون دلار رسیده است.sui-price-jumps-10-as-solana-killer-sui-network-crosses-900-million-tvl

بر اساس تحلیل تکنیکال، جفت ارز معاملاتی SUIUSDT توانسته مقاومت حیاتی ۱.۵۷ دلار را بشکند و اکنون به سمت مقاومت بعدی در لایه ۱.۸۰ دلار حرکت می‌کند.

بنابراین، احتمال بالایی وجود دارد که سویی به سقف تاریخی قبلی خود رسیده و حتی از آن عبور کند.

توسعه چشمگیر نرخ سویی در حالی رخ داده که نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم سویی از مرز ۹۲۰ میلیون دلار فراتر رفته و از لحاظ، جایگاه هشتم را در میان سایر بلاکچین‌ها به خود اختصاص داده است.

بالا رفتن TVL پلتفرم سویی بیانگر علاقه و پذیرش روزافزون این بلاکچین در جامعه رمزارزها است که منجر به بالا رفتن نرخ SUI شده است.

علاوه بر این، این پلتفرم اخیرا همکاری‌های مهمی نیز انجام داده است. برای مثال، هفته گذشته، کمپانی سیرکل (Circle) تصمیم گرفت تا ارز پایدار USDC را در پلتفرم سویی عرضه کند.