خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

سقوط آزاد ماگ‌کوین؛ تحلیلگران راجع به ریزش بیشتر نرخ MOG هشدار می‌دهند!


سقوط آزاد ماگ‌کوین؛ تحلیلگران راجع به ریزش بیشتر نرخ MOG هشدار می‌دهند! | ایران ماین

رمز ارز ماگ‌کوین (MOG) تحت اثر نشانه‌های نزولی بازار قرار گرفته و همزمان با افت نرخ بیت‌کوین به کانال ۵۸ هزار دلار، نرخ این میم‌کوین نیز در بازه ۲۴ ساعته، ۱۵ درصد نزول یافته است.

این افت قیمتی، دلواپسی‌هایی را در مورد مشارکت سرمایه‌گذاران در بازار این میم‌کوین ایجاد کرده است.

نزول علاقه فعالان بازار به این میم‌کوین در کل تراکنش‌های انجام‌شده مشهود است. از ابتدای ماه جاری، حجم نشان‌های MOG منتقل‌شده از ۷۷ میلیون دلار به ۸.۹۵ میلیون دلار نزول یافته است.

این افت ۸۹ درصدی باعث شده که مقدار خرید و فروش ماگ‌کوین به پایین‌ترین لایه در دو ماه گذشته برسد. در این میان، نشانه‌ها از ادامه این روند کاهشی حکایت دارند.

برای مثال، شاخص توسعه پلتفرم‌ای این میم‌کوین که تعداد کل آدرس‌های جدید تشکیل‌شده در پلتفرم را سنجش می‌کند، نزول یافته که بیانگر نزول اعتماد معامله‌گران به MOG است.

در زمان نگارش این خبر، نرخ ماگ‌کوین با از دست دادن پشتیبانی ۰.۰۰۰۰۰۱۵۴۵ دلار، به ۰.۰۰۰۰۰۱۱۶۹ دلار نزول یافته است. این لایه در گذشته به ‌عنوان یک پشتیبانی مهم برای ماگ‌کوین عمل کرده و نزولی شدن نرخ به زیر آن نگران‌کننده است.

اگر روند کاهشی فعلی ادامه داشته باشد، نرخ این میم‌کوین امکان دارد به ۰.۰۰۰۰۰۰۹۵۸۳ دلار سقوط کند.meme-coin-mug-tumbles-further-losses

این لایه پایین‌تر از لایه ۲۳.۶ درصد فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۰۱۱۴۹ دلار قرار دارد و به ‌عنوان کف حمایتی بازار نزولی شناخته می‌شود. بنابراین، از دست دادن آن می‌تواند حجم فروش را تشدید کرده و منجر به زیان‌های بیشتر شود.

با این حال، اگر نرخ ماگ‌کوین بتواند بهبود یابد و بالای پشتیبانی ۰.۰۰۰۰۰۱۵۴۵ دلار بسته شود، روند فعلی امکان دارد تغییر دهد. این امر می‌تواند سناریوی نزولی را باطل کرده و نرخ MOG را به ۰.۰۰۰۰۰۱۶۰۰ دلار و بالاتر سوق دهد.