خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

سقوط طلا و سکه از مرزهای حساس/ ورق در بازار دلار برگشت؟


سقوط طلا و سکه از مرزهای حساس/ ورق در بازار دلار برگشت؟ | ایران ماین

به گزارش ایران ماین، بازار ارز تهران در دومین روز هفته با شرایطی متفاوت نسبت به روز قبل آغاز شد.

ورق در بازار ارز برگشت؟

 طبق اعلام بعضی از معامله‌گران در عصر روز یکشنبه ۸ مهرماه، بازار به طور کلی ساکت بود و تنها نرخ‌ها رد و بدل می‌شد. شواهد نشان می‌دهد که امروز وضعیت بازار تغییر کرده و اشباع فروش در آن حاکم بود و کمتر کسی رغبت به خرید ارز داشت.

درهم در سراشیبی افتاد

این موضوع با نرخ‌هایی که معامله‌گران اعلام می‌کردند، تأیید می‌شود. نرخ درهم امارات در ابتدای خرید و فروش با نزول آغاز شد و در نیمه روز با افت تقریبا ۴۰۰ تومانی به ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

نزول یک هزار تومانی دلار 

 از سوی دیگر، نرخ دلار نیز نتوانست به افزایش ادامه دهد و تحت اثر روند کاهشی بازار، مرز ۶۱ هزار تومان را از دست داد و با نزول یک هزار تومانی به لایه سوم کانال ۶۰ هزار تومان رسید.

بازار گوش به زنگ اخبار منطقه

به طور کلی، فعالان بازار معتقدند که تغییرات اخیر در منطقه برای بازار ارز اهمیت زیادی دارد و هر خبری که منتشر شود، می‌تواند انتظارات را به سمت بالا رفتن یا نزول تغییر دهد. 

سقوط آزاد طلا و سکه از سقف های جدید

همچنین در کنار بازار ارز، نرخ طلا و سکه نیز در مسیر کاهشی قرار گرفتند؛ به طوری که نرخ طلا ۱۸ عیار از مرز ۴ میلیون تومان پایین آمد و در حال حاضر در انتهای کانال ۳ میلیون تومان نوسان دارد.سکه امامی نیز با نزول بیش از یک میلیون تومان به نرخ ۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.