خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

سلستیا در آستانه رهاسازی یک میلیارد دلار نشان؛ منتظر ریزش نرخ TIA باشیم؟


سلستیا در آستانه رهاسازی یک میلیارد دلار نشان؛ منتظر ریزش نرخ TIA باشیم؟ | ایران ماین

پلتفرم بلاکچین سلستیا (TIA) در نظر دارد در ماه اکتبر یک رویداد رهاسازی نشان به نرخ یک میلیارد دلار برگزار کند. این رویداد امکان دارد حجم فروش را بالا رفتن داده و نرخ نشان TIA را تا ۳۰ درصد نزول دهد.

طبق گزارش‌ها، در این رویداد که قرار است در تاریخ ۳۰ اکتبر انجام شود، ۱۷۵.۵۶ میلیون نشان TIA آزاد خواهد شد که معادل ۸۱.۸۶ درصد از موجودی در جریان این نشان است. این نشان‌ها بین حامیان اولیه، سرمایه‌گذاران مرحله ابتدایی و مشارکت‌کنندگان اصلی توزیع خواهند شد.

چنین رویداد بزرگی معمولاً به بی‌اعتمادی و احساسات منفی در میان سرمایه‌گذاران منجر می‌شود و آن‌ها را به فروش دارایی‌های خود ترغیب می‌کند. این مسئله در مورد نشان TIA نیز صادق است.

طی هفته گذشته، نرخ TIA بیش از ۲۳ درصد نزول یافته که بیشترین نزولی شدن نرخ در میان ۱۰۰ رمز ارز برتر از نظر نرخ بازار به شمار می‌رود.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) سلستیا نیز نزول تقاضا در روزهای اخیر را تأیید می‌کند؛ در حال حاضر RSI این رمزارز در محدوده ۴۶.۴۲ قرار دارد که بیانگر ادامه حجم فروش است.

علاوه بر این، فاندینگ‌ریت منفی TIA که در حال حاضر به منفی ۰.۰۲۲ درصد رسیده، نشان می‌دهد که معامله‌گران بازار آینده، نزولی شدن نرخ این نشان را پیش‌بینی می‌کنند.

این نرخ منفی بیانگر برتری پوزیشن‌های شورت نسبت به لانگ است و فشار نزولی بیشتری بر نرخ وارد می‌کند.tia-price-may-slip-furthe

اگر حجم فروش ادامه یابد، نرخ TIA امکان دارد به ۳.۷۲ دلار نزول یابد. ولی در صورتی که احساسات بازار تغییر کند و تقاضا بالا رفتن یابد، نرخ TIA می‌تواند تا ۱۰.۳۷ دلار افزایش کند.