خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

سوددهی خارق‌العاده میم‌کوین‌های ترون؛ سان ووکانگ ۱۳۰۰ درصد توسعه کرد!


سوددهی خارق‌العاده میم‌کوین‌های ترون؛ سان ووکانگ ۱۳۰۰ درصد توسعه کرد! | ایران ماین

میم‌کوین سان ووکانگ (SUNWUKONG) ترون، توسعه چشمگیری را تجربه کرده و نرخ آن با حدود ۱۳۰۰ درصد بالا رفتن طی ۲۴ ساعت گذشته، به اوج ۰.۰۱۸ دلار رسیده است.

این توسعه چشمگیر به دلیل هیجانی است که جاستین سان، مؤسس ترون، ایجاد کرده است.tron-meme-coin-wukong-soarsهمان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، جاستین سان اخیراً پلتفرم سان‌پامپ (SunPump) را راه‌اندازی کرده که هدف آن به چالش کشیدن سلطه سولانا در بازار میم کوین‌هاست.

برخلاف سایر میم‌کوین‌ها، سان ووکانگ از بازی ویدیویی Black Myth: Wukong الهام گرفته است. این بازی تنها چند ساعت پس از عرضه، بیش از یک میلیون بازیکن را جذب کردن کردن کرد. حتی جاستین سان نیز تصویر پروفایل خود در پلتفرم X را به شخصیت ووکانگ تغییر داده است.

با وجود این هیجان، کارشناسان نسبت به میم‌کوین سان ووکانگ هشدار می‌دهند. یکی از کاربران پلتفرم X اشاره کرده که سان ووکانگ یک کلاهبرداری است و پس از هر بار کلاهبرداری، حساب توییتر خود را تغییر می‌دهد.

با این حال، بعضی معامله‌گران از فرصت ایجادشده در سان‌پامپ نهایت استفاده را کرده‌اند. به عنوان مثال، در ۲۱ آگوست گزارش شد که یک معامله‌گر ناشناس، با خرید ۴۳.۸ میلیون نشان SUNWUKONG، توانسته است ۱۰۰۰ دلار خود را به بیش از ۷۵۰ هزار دلار تبدیل کند.

بلاکچین ترون با ویژگی‌هایی نظیر تراکنش‌های سریع، هزینه‌های کم، و حفاظت از حداکثر نرخ قابل ماینینگ توسط ماینرها (MEV)، به پلتفرمی جذاب برای معامله‌گران میم‌کوین تبدیل شده است.

با توجه به این عوامل، پلتفرم سان‌پامپ که رقابت مستقیمی با سولانا دارد، تنها در ۱۱ روز از زمان راه‌اندازی، بیش از ۱.۱ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

در این میان، نقدینگی ۶۰ میلیارد دلاری ترون در قالب تتر (USDT)، از دیگر عواملی است که موجب جذب کردن کردن معامله‌گران به این پلتفرم شده است.

در زمان نگارش این خبر، میم‌کوین سان ووکانگ در محدوده قیمتی ۰.۰۰۹۷۶۴ دلار معامله می‌شود.