خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

سولانا آماده جهشی بزرگ؟ تحلیلگران به ۱۰۰۰ دلار چشم دارند!


سولانا آماده جهشی بزرگ؟ تحلیلگران به ۱۰۰۰ دلار چشم دارند! | ایران ماین

نرخ سولانا (SOL) در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱.۸۸ دلاری مواجه شده و در حال حاضر خریداران توانسته‌اند میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را پس بگیرند. تحلیلگران بر این باورند که اگر این روند صعودی ادامه یابد، این رمز ارز می‌تواند توسعه بیشتری داشته باشد. تشکیل الگوی صعودی و بالا رفتن درآمد پلتفرم، از جمله عواملی است که به بهبود نرخ سولانا کمک کرده است.

بر اساس تحلیل‌های کانگ تریدینگ (KongTrading)، معامله‌گر ارزهای دیجیتال، نرخ سولانا امکان دارد با شکست الگوی کنج، جهش قابل‌توجهی داشته باشد. این تحلیل نشان می‌دهد که دو خط روند همگرا از مارس ۲۰۲۴ به عنوان پشتیبانی و مقاومت پویا عمل کرده‌اند. با نزدیک شدن نرخ به لایه مقاومت الگوی کنج، احتمال شکست به سمت بالا وجود دارد. این بررسی‌کننده پیش‌بینی کرده که اگر طرح شکسته شود، نرخ سولانا امکان دارد به ۱۰۰۰ دلار برسد.

در ۷ ماه گذشته، نرخ سولانا در نمودار روزانه یک حرکت افقی داشته و هنوز تسلط خریداران یا فروشندگان در بازار مشاهده نمی‌شود. ولی توسعه ۵۷ درصدی نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این پلتفرم، بیانگر اعتماد دوباره به نظام زیستی سولانا است. میزان TVL این پلتفرم از ۳.۴۶ میلیارد دلار در آوریل به ۵.۴۳ میلیارد دلار در حال حاضر رسیده که بالا رفتن نقدینگی در استاندارد‌های مالی بدون مرکزیت سولانا را نشان می‌دهد.
در زمان نگارش این خبر، نرخ سولانا به ۱۴۳ دلار رسیده و نرخ بازار آن ۶۷.۱۸ میلیارد دلار می باشد. اگر بحران‌های ژئوپلیتیک در خاورمیانه نزول یابد، سولانا امکان دارد تا ۲۸ درصد بالا رفتن یابد و مقاومت الگوی کنج نزولی یعنی ۱۸۳ دلار را به چالش بکشد. این حرکت می‌تواند میانگین‌های متحرک نمایی روزانه (EMA-20, 50, 100, 200) را بازیابی کند و احساسات صعودی در بازار را ارتقا نماید.

در مقابل، اگر روند اصلاحی بازار ادامه یابد، نرخ سولانا امکان دارد دوباره به لایه حمایتی ۱۲۰ دلار بازگردد.