خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

سپتامبر، ماه شکوفایی تون‌کوین؛ تحلیلگران نوید افزایش نرخ TON را می‌دهند!


سپتامبر، ماه شکوفایی تون‌کوین؛ تحلیلگران نوید افزایش نرخ TON را می‌دهند! | ایران ماین

از زمان دستگیری پاول دورف، مدیر اجرایی تلگرام در تاریخ ۲۴ آگوست، نرخ تون‌کوین (TON) در یک روند نزولی قرار داشته است. این نشان در حال حاضر با نرخ ۵.۴۵ دلار معامله می‌شود. با این وجود، یک بررسی‌کننده معتقد است که این رمزارز می‌تواند در ماه سپتامبر کارایی بهتری نسبت به بازار کلی داشته باشد.
رایان لی، بررسی‌کننده ارشد بیت‌گت ریسرچ (Bitget Research)، در مصاحبه اخیر خود گفته که تون‌کوین از زمان دستگیری دورف، دچار سقوط شدیدی نشده و به‌ جای آن، مقاومت و بازیابی قابل‌توجهی داشته است. به گفته لی، این افت با کارایی بیت‌کوین (BTC) همخوانی دارد که اخیراً در عبور از مرز ۶۰ هزار دلار دچار مشکل بوده است. لی همچنین بیان کرد که با وجود اتفاقات اخیر، تون‌کوین کارایی بهتری نسبت به اتریوم (ETH) داشته است.

به گفته این بررسی‌کننده، با وجود پوشش رسانه‌ای منفی در مورد دستگیری پاول دورف، احساسات پیرامون تون‌کوین همچنان صعودی است. لی این مقاومت را به وحدت بین سازندگان، پروژه‌ها و حامیان نظام زیستی تون نسبت می‌دهد. به گفته او، اگر این روند ادامه یابد، تون‌کوین در ماه سپتامبر کارایی بهتری نسبت به بازار کلی خواهد داشت.
در مورد اهداف قیمتی تون‌کوین نیز، لی اظهار داشت که نرخ این نشان امکان دارد به سطوح ۶.۵ یا ۷ دلار برسد. او همچنین معتقد است که اگر محیط کلی بازار تغییر نکند، تون‌کوین امکان دارد در محدوده ۵ تا ۶ دلار، تثبیت شده و نوسان کند.
البته از نظر فنی، احتمال افت بیشتر تون‌کوین در کوتاه‌مدت وجود دارد. در حال حاضر، این آلت‌کوین به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر از سطوح Leading Span A و Leading Span B مربوط به اندیکاتور ابر ایچیموکو معامله می‌شود که نشان می‌دهد فروشندگان در حال حاضر بازار را تحت کنترل دارند. علاوه بر این، نزول شاخص قدرت نسبی (RSI)، وجود حجم فروش را تایید می‌کند. بنابراین، اگر حجم فروش ادامه یابد، نرخ تون‌کوین امکان دارد به ۴.۷۴ دلار نزول یابد.
سپتامبر، ماه شکوفایی تون‌کوین؛ تحلیلگران نوید افزایش نرخ TON را می‌دهند!با این حال، اگر روند بازار تغییر کند و معامله‌گران شروع به خرید بیشتر تون‌کوین کنند، نرخ آن می‌تواند به ۵.۵۷ دلار بالا رفتن یابد و احتمالاً به ۶ دلار برسد، که با پیش‌بینی‌های لی همسو است.