خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

سگ کلاهدار در آستانه خروج از فاز تثبیت؛ برای جهش بزرگ WIF آماده باشید!


سگ کلاهدار در آستانه خروج از فاز تثبیت؛ برای جهش بزرگ WIF آماده باشید! | ایران ماین

معامله‌گران بازار آینده در حال بالا رفتن موقعیت‌های معاملاتی خود برای میم‌کوین داگ‌ویف‌هت یا همان سگ کلاهدار (WIF) سولانا هستند. در همین حال، تحلیلگران نیز الگوی معکوس بالقوه‌ای را برای این رمز ارز شناسایی کرده‌اند. این نشان در حال حاضر ۶۶ درصد پایین‌تر از بالاترین نرخ خود در ماه مارس معامله می‌شود.
بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (CoinGlass)، از ۳۱ آگوست، میزان سود باز قراردادهای آتی سگ کلاهدار ۱۶ درصد بالا رفته و به ۲۳۱.۴۸ میلیون دلار رسیده است. این در حالی است که نرخ سگ کلاهدار از ۲۵ آگوست تا کنون ۱۷ درصد نزول یافته و در حال حاضر، در محدوده ۱.۵۷ دلار قرار دارد.

تثبیت اخیر نرخ سگ کلاهدار موجب شده که بعضی از معامله‌گران معتقد باشند که این میم‌کوین برای بازگشت به سمت ۲.۴۰ دلار آماده می‌شود؛ سطحی که از ۳۰ ژوئیه به آن نرسیده است. در همین راستا، بلانتز (Bluntz)، بررسی‌کننده معروف، در توییتی می‌گوید:

در همین حال، یکی از معامله‌گران شناخته‌شده حوزه کریپتو با نام مستعار zer0 نیز روز گذشته اظهار داشت: «به نظر می‌رسد که WIF برای حرکت بعدی خود آماده است.»
بر اساس داده‌های بازار، در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملاتی سگ کلاهدار حدود ۳۲۷.۶ میلیون دلار بوده که تقریباً دو برابر حجم معاملاتی شیبای اینو (SHIB)، یعنی ۱۶۰.۵ میلیون دلار در همان بازه است.