خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ظهور نشانه‌های تغییر روند در نمودار بوم! نرخ BOME به زودی افزایش می‌کند؟


ظهور نشانه‌های تغییر روند در نمودار بوم! نرخ BOME به زودی افزایش می‌کند؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز بوک آو میم یا بوم (BOME) پس از بالا رفتن سریع نرخ بازار آن به یک میلیارد دلار، با فشار نزولی مواجه شده است.

در حال حاضر، بوم با ثبت توسعه روزانه ۳.۲۵ درصدی، در محدوده قیمتی ۰.۰۰۷۰ دلار معامله می‌شود، ولی هنوز حدود ۷۴.۷۸ درصد نسبت به بالاترین نرخ خود در سه‌ماهه اول امسال پایین‌تر است.

با این حال، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که این رمز ارز با وجود روند کاهشی، همچنان پتانسیل‌هایی برای حرکت صعودی دارد.

نمودار روزانه این نشان بیانگر شکل‌گیری یک الگوی کنج نزولی است که معمولاً به عنوان یک الگوی صعودی در بازار شناخته می‌شود. این طرح شامل یک دوره تثبیت نرخ بوم است که معمولاً با یک روند صعودی همراه می‌شود.

با این حال، احساسات بازار پیرامون بوم هنوز منفی است که می‌تواند روند صعودی را کوتاه‌مدت کند.

در این میان، وضعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) هم نشان می‌دهد که خریداران در تلاش برای حفظ فشار خرید هستند. در حال حاضر، این شاخص به مقدار ۴۲.۷۶ رسیده که بالاتر از چند روز گذشته است.

با وجود بالا رفتن مومنتوم، این شاخص هنوز از خط خنثی عبور نکرده و این نشان می‌دهد که امکان دارد حفظ روند صعودی پیش‌بینی‌شده برای بوم دشوار باشد.book-of-meme-bome-brief-uptrend-

با توجه به سطوح اندیکاتور فیبوناچی اصلاحی و سطوح حمایتی و مقاومتی، این میم‌کوین امکان دارد در کوتاه‌مدت به ۰.۰۰۷۵ دلار برسد. در صورت بالا رفتن فشار خرید، حتی امکان بالا رفتن نرخ به ۰.۰۰۹۳ دلار نیز وجود دارد.

از طرف دیگر، اگر فروشندگان بر بازار غلبه کنند، نرخ این میم‌کوین امکان دارد به ۰.۰۰۵۲ دلار نزول یابد که در این صورت، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.