خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

فرانکلین تمپلتون به بلاکچین آپتوس پیوست؛ نشان APT در آستانه جهش قیمتی!


فرانکلین تمپلتون به بلاکچین آپتوس پیوست؛ نشان APT در آستانه جهش قیمتی! | ایران ماین

کمپانی فرانکلین تمپلتون با گسترش استراتژی سرمایه‌گذاری دیجیتال خود، صندوق سرمایه‌گذاری پولی دولت ایالات متحده (FOBXX) را بر روی بلاکچین آپتوس (Aptos) راه‌اندازی کرده است.

این صندوق که مدیریت ۴۳۵ میلیون دلار دارایی را بر عهده دارد، به ارتقا ارتباط بین دارایی‌های مالی سنتی و دنیای در حال تحول دیفای کمک خواهد کرد. این اقدام می‌تواند منجر به بالا رفتن نرخ نشان APT شود؛ زیرا با بالا رفتن کاربردهای این نشان، تقاضا برای آن نیز بیشتر خواهد شد.

طی این همکاری، سهام صندوق FOBXX توکنیزه شده و قابلیت خرید و فروش بر روی بلاکچین را دارد که این موضوع باعث بالا رفتن نقدینگی و دسترسی آسان‌تر به آن می‌شود.

با این اقدام، فرانکلین تمپلتون از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بلاکچین آپتوس، مانند زبان برنامه‌نویسی Move که به ایمنی و کارایی در خرید و فروش مشهور است، بهره‌مند خواهد شد.

ایجاد این صندوق با استراتژی کلی فرانکلین تمپلتون برای گسترش فعالیت‌های خود در بخش دیفای همخوانی دارد. بشار لازار، رئیس بخش کمک‌های بنیاد آپتوس نیز این همکاری را گامی بزرگ دانسته و از پیوستن فرانکلین تمپلتون به این نظام زیستی ابراز خوشحالی کرده است.

همان‌طور که گفته شد، این اقدام به بالا رفتن کاربرد نشان APT نیز منجر خواهد شد. با تسهیل تراکنش‌ها و استفاده از این نشان در سرویس‌های اقتصادی، احتمال بالا رفتن تقاضا و توسعه نرخ APT وجود دارد.

در همین حال، همکاری اخیر آپتوس با استکس (Stacks) برای ادغام بیت‌کوین در محیط آپتوس نیز به نوبه خود می‌تواند به گسترش استفاده از نشان APT و توسعه نرخ آن کمک کند.

در حال حاضر، نرخ APT با بیش از ۳۰ درصد توسعه طی یک ماه گذشته، به ۸.۱۷ دلار رسیده است.will-apt-price-rally-as-aptos-supports-franklin-templetons-tokenized-fund