خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

فروش ۷۷ میلیون دلار اتریوم توسط متالفا؛ ETH از رالی بهبود بازار جا می‌ماند؟


فروش ۷۷ میلیون دلار اتریوم توسط متالفا؛ ETH از رالی بهبود بازار جا می‌ماند؟ | ایران ماین

کمپانی متالفا (Metalpha) برای چهارمین روز متوالی به فروش اتریوم‌های خود ادامه داده است. به این ترتیب، این کمپانی مدیریت دارایی مستقر در هنگ‌کنگ، در فروش ذخایر ETH به بنیاد اتریوم پیوسته است.

سرمایه‌گذاران بزرگ بازار اخیراً به دلیل نارضایتی از توسعه کند نظام زیستی اتریوم، اقدام به فروش دارایی‌های ETH خود کرده‌اند. در همین راستا، متالفا نیز طی چهار روز گذشته ۳۷.۵ درصد از دارایی‌های اتریومی خود را به فروش رسانده است.

متالفا که زیرمجموعه کمپانی بیت‌مین (Bitmain) است، تنها چند ساعت پیش ۱۰,۰۰۰ اتریوم دیگر به نرخ ۲۳.۵ میلیون دلار را به صرافی بایننس انتقال وجه کرده است. در مجموع، طی این چهار روز، این کمپانی ۳۳,۵۸۹ اتریوم به نرخ ۷۷.۵۵ میلیون دلار را به بایننس منتقل کرده است.

با این حال، متالفا همچنان ۵۱,۳۰۰ اتریوم دیگر به نرخ حدود ۱۲۰ میلیون دلار در اختیار دارد. اگر این روند فروش با همین سرعت ادامه یابد، انتظار می‌رود تا پایان هفته، ذخایر اتریوم این کمپانی به طور کامل تخلیه شود.

نکته جالب توجه این است که این فروش‌ها همزمان با اقدام مشابه بنیاد اتریوم و ویتالیک بوترین در نزول دارایی‌های اتریومی خود، رخ می‌دهد. در این میان، نزول درآمدهای پلتفرم اتریوم نیز بر احساسات کلی بازار تاثیر منفی گذاشته است.

با وجود این حجم فروش و دلواپسی‌ها در بازار، نرخ اتریوم در زمان نگارش این خبر با ۲.۵۷ درصد توسعه روزانه به ۲,۳۴۵ دلار رسیده و نرخ کل بازار آن نیز بیش از ۲۸۲ میلیارد دلار می باشد.metalpha-on-ethereum-selling-spree-can-dump-51300-eth-by-end-of-week-

در همین حال، تحلیلگران بازار نسبت به آینده اتریوم خوش‌بین هستند و باور دارند که اگر اقتصاد کلان آمریکا به نفع بازار عمل کند و فدرال رزرو نرخ بهره را نزول دهد، احتمال بالا رفتن ۷۵ درصدی نرخ اتریوم و رسیدن آن به ۳,۵۰۰ دلار وجود دارد.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که بیش از ۴۰,۰۰۰ اتریوم از صرافی‌های مشتقات خارج شده‌ که این موضوع می‌تواند بیانگر نزول حجم فروش و تغییرات مثبت در احساسات بازار باشد.