خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

قدرت‌نمایی گاوهای اتریوم در بازار؛ هدف بعدی نرخ ETH کجاست؟


قدرت‌نمایی گاوهای اتریوم در بازار؛ هدف بعدی نرخ ETH کجاست؟ | ایران ماین

نرخ اتریوم (ETH) بالاتر از لایه ۲۶۰۰ دلار پایدار باقی ماند و در ادامه موفق شد با غلبه بر مقاومت ۲۶۵۰ دلار، روندی صعودی ایجاد کند. پس از آن، نرخ از لایه ۲۷۰۰ دلار عبور کرد و تا ۲۷۶۵ دلار صعود کرد.

در ادامه و در پی تشکیل یک سقف در ۲۷۶۵ دلار، اصلاحی جزئی به وقوع پیوست ولی با وجود نزول به زیر لایه ۲۷۴۰ دلار، نرخ همچنان بالاتر از لایه ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی حرکت صعودی از ۲۵۷۶ به ۲۷۶۵ دلار قرار دارد.

اتریوم اکنون بالاتر از ۲۶۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته (MA) معامله می‌شود. یک خط روند صعودی کلیدی نیز با حمایتی نزدیک به ۲۶۸۰ دلار در نمودار ساعتی تشکیل شده است.

این خط روند نزدیک به لایه ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی حرکت صعودی از ۲۵۷۶ به ۲۷۶۵ دلار قرار دارد.ethereum-bulls-2850

از طرف دیگر، نرخ با مقاومت‌هایی در سطوح ۲۷۵۰ دلار و سپس ۲۷۶۵ دلار مواجه است که غلبه بر این سطوح می‌تواند نرخ اتریوم را به سمت لایه ۲۸۴۰ دلار هدایت کند، شکست این لایه نیز منجر به ادامه روند صعودی خواهد شد.

در صورتی که اتریوم نتواند مقاومت ۲۷۵۰ دلار را بشکند، امکان دارد با اصلاحی عمیق‌تر مواجه شود. اولین پشتیبانی مهم در ۲۷۲۰ دلار و سپس در ۲۶۸۰ دلار قرار دارد. از دست دادن این سطوح حمایتی نیز می‌تواند نرخ را به سمت ۲۶۵۰ دلار و در صورت ادامه حجم فروش، به ۲۶۲۰ دلار برساند.

در حال حاضر اندیکاتور مکدی (MACD) در منطقه صعودی و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از لایه ۵۰ قرار گرفته‌اند.