خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

قرارداد آتی دائمی داگز در کوین‌بیس لیست شد! نرخ DOGS به زودی اوج می‌گیرد؟


قرارداد آتی دائمی داگز در کوین‌بیس لیست شد! نرخ DOGS به زودی اوج می‌گیرد؟ | ایران ماین

صرافی بین‌المللی کوین‌بیس در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که خرید و فروش آتی دائمی نشان‌های پالیگان (POL) و داگز (DOGS) را لیست خواهد ‌کرد. این خبر باعث بالا رفتن هیجان در میان کاربران کریپتو شده و انتظار می‌رود که نرخ هر دو نشان بالا رفتن یابد.
بر اساس اطلاعیه کوین‌بیس، قراردادهای آتی دائمی این دو رمزارز از تاریخ ۱۹ سپتامبر در پلتفرم‌های بین‌المللی و پیشرفته این صرافی آغاز خواهند شد. اضافه شدن این دو محصول به بازار خرید و فروش آتی کوین‌بیس، بیانگر تعهد این صرافی به تنوع‌بخشی به محصولات برای پاسخگویی به تقاضای جهانی است.
این اقدام به معامله‌گران گزینه‌های پیشرفته‌تری برای مدیریت ریسک دارایی‌های دیجیتال می‌دهد و با این حال، مشارکت‌کنندگان پیشرفته‌تری را به پلتفرم جذب کردن می‌کند. از طرفی، لیست شدن در صرافی‌های بزرگ معمولاً احساسات صعودی را بالا رفتن داده و باعث توسعه مقدار خرید و فروش یک دارایی می‌شود.

در همین راستا، فعالان بازار انتظار دارند که نرخ نشان‌های POL و DOGS پس از آغاز خرید و فروش آتی دائمی آنها توسط کوین‌بیس صعودی شود. نشان داگز پس از توسعه‌های اخیر، توجه زیادی را به خود جلب کرده و پیش‌بینی می‌شود که به هدف قیمتی ۰.۰۰۲ دلار برسد، به ویژه اینکه صرافی بایننس نیز اخیرا قرارداد آتی دائمی DOGSUSD را معرفی کرده است. در زمان نگارش این خبر، داگز با نرخ ۰.۰۰۱ دلار معامله می‌شود.
در همین حال، ارتقای نشان پالیگان از MATIC به POL، اخیرا یکی از بحث‌های اصلی در محافل ارزهای دیجیتال بوده است.