خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

ماجرای کسب سود ۲۵۰ برابری در چرخه قبلی؛ بررسی‌کننده معروف رازهایش را فاش کرد!


ماجرای کسب سود ۲۵۰ برابری در چرخه قبلی؛ بررسی‌کننده معروف رازهایش را فاش کرد! | ایران ماین

در چرخه صعودی قبلی بازار رمزارزها بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، یکی از تحلیلگران معروف به نام مایکل ون‌دی‌پوپ توانست با سرمایه‌گذاری اولیه ۴۰ هزار دلار روی آلت‌کوین‌ها، نرخ آن را به ۱۰ میلیون دلار برساند.

وی در تاریخ ۲۷ سپتامبر این داستان را در پلتفرم اجتماعی X به اشتراک گذاشت و از دنبال‌کنندگانش خواست که در چرخه‌های صعودی بازار، از فرصت‌ها بهره ببرند.

ون‌دی‌پوپ موفقیت خود را عمدتاً مدیون زمان‌بندی دقیق در خرید و فروش آلت‌کوین‌ها و استفاده از روش «ترکیب بازده از طریق استیکینگ» می‌داند. با این حال، او اذعان کرده که زمان‌بندی بازار حتی برای حرفه‌ای‌ها نیز کار آسانی نیست و به مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد.

به گفته این بررسی‌کننده، سرمایه‌گذاران باید در بازار رمزارزها به دنبال شاخص‌هایی باشند که تغییر روند یا حرکت‌های ناگهانی را پیش‌بینی کنند، ولی با این حال باید از اقدام در شرایط نامطمئن اجتناب نمایند. بعضی از شاخص‌ها امکان دارد اطلاعات مفیدی ارائه دهند، ولی بعضی دیگر به راحتی قابل دستکاری هستند.

ون‌دی‌پوپ همچنین به استفاده از استاندارد‌های اثبات سهام (PoS) و سیستم‌های دیفای (DeFi) برای کسب بازده بیشتر از طریق استیکینگ اشاره کرده است.

در این پروژه‌ها، سرمایه‌گذاران می‌توانند با قفل کردن دارایی‌های خود یا تامین نقدینگی برای بازارهای بدون مرکزیت، از محل کارمزد تراکنش‌ها پاداش دریافت کنند.

ون‌دی‌پوپ و بعضی دیگر از تحلیلگران شناخته‌شده، مانند کردیبل کریپتو (Credible Crypto) و علی مارتینز پیش‌بینی می‌کنند که در سال ۲۰۲۴ یک «آلت‌سیزن» یا فصل افزایش آلت‌کوین‌ها به وقوع خواهد پیوست که در نتیجه آن، کوین‌های کوچک‌تر کارایی بهتری نسبت به بیت‌کوین خواهند داشت.

با این حال، توجه داشته باشید که بازار رمزارزها بسیار ناپایدار و پیش‌بینی‌ناپذیر است و نیاز به احتیاط و برنامه‌ریزی دقیق دارد. از این رو، سرمایه‌گذاران باید پیش از هر اقدامی ریسک‌های احتمالی را در نظر بگیرند.