خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

مو دِنگ، شگفتی‌ساز جدید بازار؛ میم‌کوینی که سود میلیونی می‌دهد!


مو دِنگ، شگفتی‌ساز جدید بازار؛ میم‌کوینی که سود میلیونی می‌دهد! | ایران ماین

یک معامله‌گر کریپتو با سرمایه‌گذاری در میم‌کوین جدید مو دِنگ (MOO DENG) که بر روی بلاکچین سولانا ایجاد شده، توانست ۱۱۵۰۰ درصد سود کسب کند. او با سرمایه‌گذاری ۸۱۵ دلار، ۳۰.۱ میلیون نشان مو دِنگ خریداری کرد و طی ۱۷ روز، سرمایه خود را به ۹.۴ میلیون دلار رساند.

این اتفاق باعث شد که بحث‌های گسترده‌ای در بازار کریپتو شکل بگیرد و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین جلب شود. مو دِنگ که به‌تازگی عرضه شده، با توسعه قیمتی چشمگیر خود، سودهای قابل‌توجهی را به سرمایه‌گذاران بازگردانده است.

در همین راستا، یک سرمایه‌گذار دیگر نیز در مدت مشابه، با سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ دلار در این نشان، توانسته نرخ سرمایه خود را به ۱۲.۴۵ میلیون دلار بالا رفتن دهد.

این تغییرات بیانگر توسعه اعتماد سرمایه‌گذاران به بخش میم‌کوین‌ها است.

داده‌های اخیر حاکی از آنند که میم‌کوین‌های دیگری مانند پپه (PEPE)، شیبا اینو (SHIB)، داگ‌ویف‌هَت (WIF)، و بانک (BONK) نیز در لیست ارزهای دیجیتال برتر این هفته قرار دارند.

همچنین، آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی سابق صرافی بیت‌مکس نیز اخیراً اقدام به جمع‌آوری میم‌کوین‌ها کرده که نشان از اعتماد او به این بخش از بازار دارد.

این روند نشان می‌دهد که تمرکز سرمایه‌گذاران از ارزهای دیجیتال سنتی، مانند بیت‌کوین و اتریوم به سمت دارایی‌های کوچکتر و پرریسک‌تر در حال تغییر است.

در حال حاضر، نرخ مو دِنگ با بیش از ۱۵ درصد توسعه روزانه به ۰.۳۱۶۲ دلار بالا رفته است. در این بازه، مقدار خرید و فروش این رمز ارز نیز با ۲۷ درصد بالا رفتن، به ۱۶۲.۲۴ میلیون دلار رسیده است.ain-with-this-solana-meme-coin-

لازم به است که مو دِنگ در هفته گذشته ۵۹۰ درصد توسعه کرده و از ۲۱ سپتامبر تاکنون، ۸۲۰ درصد بالا رفتن نرخ را ثبت کرده است.