خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

میم‌کوین‌ها، نیروی محرکه سوشی‌سواپ برای افزایش به ۱ دلار!


میم‌کوین‌ها، نیروی محرکه سوشی‌سواپ برای افزایش به ۱ دلار! | ایران ماین

راه‌اندازی پلتفرم تولید میم‌کوین دوجو (Dojo) توسط سوشی‌سواپ (SushiSwap) امکان دارد اثر قابل‌توجهی بر نرخ نشان سوشی (SUSHI) داشته باشد.

بر اساس داده‌های بازار، در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ سوشی‌سواپ ۷ درصد بالا رفته که بخشی از آن به دلیل بهبود کلی بازار رمزارزها و توسعه نرخ بیت‌کوین (BTC) است.

در همین حال، راه‌اندازی دوجو که با همکاری صرافی بدون مرکزیت Goat انجام شده، نیز نقش مهمی در این بالا رفتن نرخ داشته است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این اقدام می‌تواند نرخ SUSHI را تا ۳۹ درصد دیگر بالا رفتن داده و به ۱ دلار برساند.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، دوجو به عنوان پلتفرمی برای راه‌اندازی میم‌کوین طراحی شده و قرار است ساده و با این حال با ایمنی بالا باشد.

ویژگی‌های منحصر به فرد دوجو، از جمله خرید و فروش فوری و بدون اسلیپیج (Slippage)، می‌تواند موفقیت‌هایی مشابه پامپ.فان (Pump.Fun) را برای سوشی‌سواپ به ارمغان بیاورد.

در حالی که راه‌اندازی دوجو به ۱۷ سپتامبر موکول شده، سوشی‌سواپ با ارائه نقدینگی عمیق برای نشان‌های راه‌اندازی شده در دوجو، نقش مهمی در موفقیت این پلتفرم ایفا خواهد کرد.

نرخ سوشی‌سواپ از ماه می در یک کانال نزولی حرکت می‌کند و در حال حاضر به سقف کانال نزدیک شده است. در صورت بریک‌آوت نرخ از سقف کانال، می‌توان انتظار بالا رفتن آن به محدوده مقاومتی ۰.۸۸ دلار را داشت.

این محدوده با میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) نیز مطابقت دارد و عبور از آن می‌تواند نرخ را به سمت ۱ دلار سوق دهد.can-sushiswap-price-hit-1-amid-new-meme-coin-launch-pad-release

با این حال، اگر نرخ نتواند از مقاومت کانال عبور کند، احتمال افت آن تا محدوده حمایتی ۰.۵۴ دلار و حتی محدوده کف کانال، یعنی ۰.۳۰ دلار نیز وجود دارد.