خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

میم‌کوین گربه‌ای گینان آماده برای جهش دوباره! آیا گاوها قدرت کافی دارند؟


میم‌کوین گربه‌ای گینان آماده برای جهش دوباره! آیا گاوها قدرت کافی دارند؟ | ایران ماین

نرخ میم‌کوین گربه‌ای گینان (GINNAN) طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۶ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۵۷۴۳ دلار رسیده و نرخ بازار آن به ۳۹.۶۹ میلیون دلار نزول یافته است.

از سوی دیگر، مقدار خرید و فروش روزانه این رمز ارز با جهشی ۱۳.۲ درصدی به ۱۶.۷۲ میلیون دلار بالا رفته است. با وجود افت اخیر، نرخ گینان در هفته گذشته یک توسعه ۲۰ درصدی را تجربه کرده است.

در حال حاضر، نرخ گینان تحت حجم فروش قرار دارد و به سمت پشتیبانی ۰.۰۰۰۰۰۴۹۲۵ دلار در حال حرکت است. با این حال، به نظر می‌رسد که گاوها در حال آماده شدن برای بالا رفتن دوباره نرخ گینان هستند.

کشمکش قیمتی بین گاوها و خرس‌ها منجر به شکل‌گیری الگوی پرچم سه‌گوش صعودی (bullish pennant) شده که معمولاً نشانه‌ای برای ادامه روند صعودی است.GINNAN

اگر نرخ به سمت بالا حرکت کند، احتمالاً به خطوط میانگین‌ متحرک ساده ۵۰ و ۲۰۰ روزه خواهد رسید. غلبه بر این مقاومت‌ها می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای تغییر شرایط بازار و ورود به روند صعودی باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز از این سناریوی صعودی پشتیبانی می‌کند. این اندیکاتور هم‌اکنون بالاتر از لایه ۳۰ (اشباع فروش) باقی مانده و یک روند صعودی خفیف به سمت خط میانی ۵۰ را تجربه می‌کند. افزایش به بالای خط میانی بیانگر بالا رفتن فشار خرید و اعتبار بیشتر احساسات صعودی است.

این موضوع در مورد اندیکاتور مکدی (MACD) نیز صدق می‌کند. در این اندیکاتور، خط مکدی (آبی) در حال بالا رفتن است و آماده عبور از خط سیگنال (نارنجی) که هم‌اکنون روندی نزولی دارد، می‌باشد.

علاوه بر این، میله‌های قرمز هیستوگرام در حال تضعیف هستند که بیانگر نزول قدرت روند نزولی و بالا رفتن احتمال افزایش نرخ است.