خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نرخ رمز ارز بیت کوین سقوط کرد/بازار ارز به حالت آماده باش در آمد؟


نرخ رمز ارز بیت کوین سقوط کرد/بازار ارز به حالت آماده باش در آمد؟ | ایران ماین

به گزارش ایران ماین، نرخ رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین که در روز سه شنبه با ۵۶ هزار و ۵۵۴ دلار معامله شده بود؛ در جریان معاملات روز چهارشنبه از نیمه کانال ۵۷ هزار دلار هم فراتر رفت ولی در ادامه ریزش کرد و در زمان تدوین این گزارش بر روی پله های انتهایی کانال ۵۴ هزار دلار قرار دارد.

سقوط محبوب ترین رمز ارز جهان در شرایطی است که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده، در آخرین پست خود در پلتفرم‌های اجتماعی از برنامه‌اش برای برگزاری یک "مصاحبه بزرگ" با ایلان ماسک خبر داد. این مصاحبه که برای دوشنبه شب برنامه‌ریزی شده، باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های زیادی در بازار شده است. 

ایلان ماسک:من به طور کامل از رئیس‌جمهور ترامپ پشتیبانی می‌کنم

به عبارت دیگر، پس از سوءقصدی که در ماه ژوئیه برای ترامپ رخ داد، ماسک اعلام کرد: «من به طور کامل از رئیس‌جمهور ترامپ پشتیبانی می‌کنم». از سوی دیگر، هفته گذشته، نامزد جمهوری‌خواه برای انتخابات آینده ایالات متحده در یک گردهمایی در جورجیا به هوادارانش گفت: "من از خودروهای برقی پشتیبانی می‌کنم و باید هم پشتیبانی کنم، زیرا ایلان به شدت از من پشتیبانی کرده است."

به این ترتیب، مواضع اخیر رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و ارتباطات قبلی ماسک با این حوزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به بحث‌های احتمالی در این زمینه جلب کرده است.

به این ترتیب، این موضوع منجر به ایجاد بحث‌های فراوانی راجع به موضوعات احتمالی شده  و انتظارات مربوط به مصاحبه در حال حاضر در بازار به شدت بالا رفته است. ناظران بازار به دقت جزئیات مباحثی که امکان دارد در این رویداد مطرح شود را زیر نظر دارند. همچنین، تعامل بین این دو شخصیت برجسته احتمالاً به موضوعات مهمی از جمله فناوری، مالی، اقتصاد کلان و مسائل ژئوپلیتیکی خواهد پرداخت.

بالا رفتن گمانه‌زنی‌ها در بازار رمزارزها

پشتیبانی اخیر دونالد ترامپ از رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین به عنوان یک ذخیره استراتژیک برای ایالات متحده و پیشنهاد او برای استفاده از رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین به عنوان راه‌حلی برای بدهی ملی، موجب بالا رفتن کنجکاوی شده است. همزمان، مدیر اجرایی تسلا نیز پیش‌بینی کرده که ایالات متحده به سمت ورشکستگی حرکت می‌کند، چرا که بدهی ملی به بالاترین لایه خود رسیده است. 

اگر ترامپ و ماسک به این موضوعات بپردازند، می‌تواند اعتبار بیشتری به بازار رمزارزها ببخشد و بر آن تأثیر بگذارد. همچنین، بعضی از کارشناسان بازار با توجه به فعالیت‌های پیشگامانه ماسک در تسلا و اسپیس ایکس، این مصاحبه را فرصتی برای بررسی پیامدهای گسترده‌تر فناوری و نوآوری بر اقتصاد می‌دانند. 

اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی به‌طور رسمی تأیید نگردیده، ولی احتمال بحث‌های مرتبط با رمزنگاری بسیار زیاد است. با توجه به اظهارات قبلی ایلان ماسک راجع به بازار کریپتو و تمرکز اخیر دونالد ترامپ بر دارایی‌های دیجیتال، گمانه‌زنی‌ها در این حوزه بالا رفته است.