خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نشان میم‌فای ماه اکتبر به بازار می‌آید! کدام نام‌های بزرگ پشت این پروژه هستند؟


نشان میم‌فای ماه اکتبر به بازار می‌آید! کدام نام‌های بزرگ پشت این پروژه هستند؟ | ایران ماین

تیم توسعه‌دهنده میم‌فای (MemeFi) اعلام کرده که رویداد تولید نشان (TGE) خود را برای تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی کرده است. عرضه این اعلامیه گمانه‌زنی‌هایی را راجع به احتمال ایردراپ نشان میم‌فای به وجود آورده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که ۹۰ درصد از عرضه نشان MEMEFI بدون هیچ‌گونه قفل شدن یا محدودیتی مستقیماً میان کاربران توزیع خواهد شد.

برای آماده‌سازی این راه‌اندازی، میم‌فای برخی خصوصیات مشارکتی جدید معرفی کرده که هدف آن‌ها، تشویق به مشارکت جامعه است.

این ویژگی‌ها شامل کدهای مخفی کامبو، کدهای ویدئویی میم‌فای و کدهای یوتیوب هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا با این پلتفرم تعامل داشته باشند و پاداش‌هایی کسب کنند.

همچنین، میم‌فای قصد دارد ابزاری را برای بررسی عمومی ایردراپ منتشر کند تا کاربران بتوانند واجد شرایط بودن خود برای دریافت پاداش‌ها را بررسی کنند.

میم‌فای که به عنوان یک بازی ساده «کلیک کردن برای کسب درآمد» در تلگرام شروع به کار کرد، تا کنون بیش از ۲۰ میلیون بازیکن جذب کردن کرده است.

با راه‌اندازی آتی نشان، این پروژه از یک بازی موبایلی به یک پروژه رمز ارز کامل تبدیل خواهد شد. نشان میم‌فای روی پلتفرم لینیا (Linea)، یک لایه ۲ مبتنی بر اتریوم، راه‌اندازی خواهد شد که تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تری را فراهم می‌کند.

مقدار نشان‌هایی که هر بازیکن در ایردراپ دریافت می‌کند، براساس امتیازهای درون‌بازی و مشارکت در جامعه خواهد بود. با این حال، نرخ تبدیل دقیق بین ارز درون‌بازی و نشان‌های بلاکچینی هنوز مشخص نگردیده.

پیش‌بینی نرخ نشان‌ میم‌فای در حال حاضر و پیش از راه‌اندازی رسمی دشوار است، ولی عواملی مانند تعداد کاربران و لیست شدن در بازارهای معاملاتی می‌تواند بر نرخ آن تأثیرگذار باشد.

شایان ذکر است که این پروژه اخیراً اسامی سرمایه‌گذاران اصلی خود را نیز فاش کرده است که عبارتند از؛ نظام زیستی لینیا، کانسن‌سیس (Consensys)، کمپانی سرمایه‌گذاری الایانس (Alliance)، اودیانا ونچرز (Oddiyana Ventures)، مپل‌بلاک کپیتال (Mapleblock Capital)، کمپانی فورج (Forj)، انیماکو برندز و نکس‌جن (NxGen).