خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

نشان BONE در انتظار تأیید بایننس؛ تیم شیبا اینو خواهان اقدام فوری است!


نشان BONE در انتظار تأیید بایننس؛ تیم شیبا اینو خواهان اقدام فوری است! | ایران ماین

لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی نظام زیستی شیبا اینو، خواستار اضافه شدن نشان بون (BONE) شیباسواپ به لیست دارایی‌های صرافی بایننس شده است.

در تاریخ ۲۰ سپتامبر، لوسی به نقش کلیدی BONE در نظام زیستی شیبا اشاره کرد و از بایننس خواست تا این نشان را به دارایی‌های قابل‌معامله در پلتفرم خود اضافه کند. او توضیح داد که نشان BONE کارمزدهای پلتفرم لایه دوم شیباریوم را تأمین می‌کند.

لوسی همچنین به ماهیت بدون مرکزیت، قابلیت‌های حاکمیتی و عرضه محدود نشان BONE اشاره کرد. او بیان کرد که BONE به حاکمیتی بدون مرکزیت این پلتفرم یاری میدهد و به جامعه امکان می‌دهد تا در تصمیم‌گیری‌های کلیدی پلتفرم مشارکت داشته باشند. در حال حاضر، ۹۵ هزار کیف پول این نشان را در اختیار دارند.

با اینکه صرافی‌های بزرگی مانند اوکی‌ایکس (OKX) نشان BONE را فهرست کرده‌اند، ولی بایننس هنوز اقدامی در این زمینه نکرده که این مسئله باعث ناامیدی طرفداران شیبا اینو شده است.

در همین حال، حساب رسمی شیبا اینو در X به موفقیت پلتفرم لیکویید استیکینگ بون‌کراشر (Bonecrusher) کی‌ناین فایننس (K۹ Finance) در ۴۸ ساعت اول راه‌اندازی آن اشاره کرده است.

بنیان‌گذار کی‌ناین فایننس هم اعلام کرده که در ۴۸ ساعت اول، ۲.۵ میلیون نشان BONE در این پلتفرم استیک شده است.

او همچنین گفته که تراکنش‌های روزانه شیباریوم به میزان ۸۲ درصد بالا رفته و کی‌ناین فایننس اکنون بزرگ‌ترین استاندارد دیفای (DeFi) از نظر نرخ کل دارایی‌های قفل شده در این بلاکچین به‌ حساب می‌آید.