خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نهنگ‌ها به سولانا حمله کردند! چه اتفاقی برای نرخ می‌افتد؟


نهنگ‌ها به سولانا حمله کردند! چه اتفاقی برای نرخ می‌افتد؟ | ایران ماین

در آخرین جلسه معاملاتی، سولانا (SOL) یکی از دارایی‌های پررونق بود و کارایی مطلوب آن همچنان ادامه دارد. این توسعه عمدتاً به دلیل بالا رفتن نرخ سولانا و خریدهای عمده توسط نهنگ‌های بازار طی ۲۴ ساعت گذشته به وقوع پیوسته است.

طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، سولانا در ۹ سپتامبر جزو چهار دارایی ترند بازار بود و تا پایان جلسه معاملاتی به رتبه ششم رسید. همچنین، میزان احساسات مثبت نسبت به SOL بیش از ۶۵ درصد بود که بیانگر خوش‌بینی بالا به این دارایی است.

در زمان نگارش این مطلب، سولانا همچنان در رتبه ششم قرار دارد و احساسات مثبت پیرامون آن بیش از ۶۳ درصد است. شاخص حجم اجتماعی آن نیز بیش از ۳ درصد بالا رفته که نشان می‌دهد سولانا بخش قابل توجهی از بحث‌ها در بخش ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

تحلیل ای‌ام‌بی‌کریپتو (AMBCrypto) از نمودار روزانه نرخ سولانا نشان می‌دهد که نشان SOL در جلسه معاملاتی اخیر ۳.۸۱ درصد بالا رفتن نرخ داشته و به ۱۳۵ دلار رسیده است.

این سومین روز متوالی بالا رفتن نرخ برای سولانا به حساب می‌آید. ولی در زمان نگارش این خبر، نرخ آن با کاهشی ۱.۴ درصدی نسبت به روز گذشته به ۱۳۱.۸۸ دلار رسیده است.

این افت جزئی پس از افزایش روزهای گذشته رخ داده و هرچند سولانا همچنان در روند نزولی قرار دارد ولی این روند به تدریج ضعیف‌تر شده است.solana-whale-buys-23-mln-tokens-what-it-means-for-sol-

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که سولانا در حال نزدیک شدن به محدوده خنثی است که می‌تواند نشانه‌ای از تغییر یا تثبیت نرخ باشد.

همچنین، داده‌های سول‌اسکن (Solscan) حاکی از آن است که یک نهنگ طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۷۰۶۶۶ نشان SOL به نرخ تقریبی ۲۳ میلیون دلار را خریداری کرده که این فعالیت معمولاً به عنوان نشانه‌ای از اعتماد به پتانسیل افزایش یک دارایی در آینده در نظر گرفته می‌شود و می‌تواند موجب بالا رفتن نرخ آن شود.