خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

نهنگ‌ها در پی سود بیشتر! NEIRO یا NEIROETH، کدام نشان بهره‌وری بهتری دارد؟


نهنگ‌ها در پی سود بیشتر! NEIRO یا NEIROETH، کدام نشان بهره‌وری بهتری دارد؟ | ایران ماین

یک معامله‌گر مشهور شیبا اینو (SHIB) که پیش از این با کسب سود ۱۴۵ میلیون دلاری شهرت یافته بود، بار دیگر با تغییر مواضع معاملاتی خود توجه بازار را جلب کرده است.

داده‌های آن‌چین نشان می‌دهند که این معامله‌گر، نشان‌های نیرو اتریوم (NEIROETH) خود را با نشان فرست نیرو آن اتریوم (NEIRO) معاوضه کرده است. این اقدام باعث بالا رفتن خوش‌بینی‌ها نسبت به آینده نرخ نشان NEIRO و توسعه آن طی ۲۴ ساعت گذشته شده است.

طبق داده‌های اسپات‌آن‌چین (Spotonchain)، این معامله‌گر پس از نگهداری ۱.۲۲ میلیون دلار از نشان‌های NEIROETH به مدت یک ماه، آن‌ها را با ۵۵ درصد ضرر فروخته و در مقابل، ۱.۴۵ میلیون دلار نشان NEIRO خریداری کرده است.

در پی این خرید، مجموع دارایی وی از این نشان به ۶.۵۱ میلیون دلار رسیده و او اکنون سود تحقق‌نیافته‌ای به میزان بیش از ۶۷ درصد دارد.

به علاوه، این معامله‌گر با نگهداری نشان‌های FET نیز سود ۳۲ درصدی کسب کرده است. او همچنین ۴۷۷.۵ میلیارد SHIB در اختیار دارد که از احتمال بالا رفتن نرخ این رمز ارز حکایت دارد.

در زمان نگارش این خبر، نرخ NEIRO با افزایشی ۱۴.۴۱ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۱۷ دلار رسیده است. همچنین، میزان توسعه نرخ این نشان طی هفته گذشته، نزدیک به ۵۰ درصد و در یک ماه اخیر، بیش از ۲۹۳۰ درصد بوده است.

در همین حال، مقدار خرید و فروش روزانه این نشان نیز با جهشی ۵۱ درصدی به بیش از ۱.۱۷ میلیارد دلار رسیده است.shib-trader-that-made-145m-swaps-position-to-neiro-more-gains-ahead-

داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نیز بیانگر جهش ۲۳.۶۶ درصدی شاخص سود باز قراردادهای آتی NEIRO و توسعه ۸۲.۷۴ درصدی مقدار خرید و فروش مشتقات آن است که از بالا رفتن علاقه سرمایه‌گذاران به این دارایی حکایت دارد.

این داده‌ها نشان می‌دهند که روند حرکت نرخ NEIRO صعودی است و با توجه به فعالیت‌های گسترده آن‌چین، انتظار می‌رود که این روند ادامه‌دار باشد.