خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نهنگ‌ها دوباره به بازار تون‌کوین هجوم آورده‌اند! یک افزایش بزرگ در پیش است؟


نهنگ‌ها دوباره به بازار تون‌کوین هجوم آورده‌اند! یک افزایش بزرگ در پیش است؟ | ایران ماین

پس از دستگیری پاول دورف، مدیر اجرایی تلگرام، نرخ تون‌کوین (TON)، رمز ارز مرتبط با این پیام‌رسان، به میزان قابل‌توجهی نزول یافت. این افت نرخ، فرصت خوبی را برای نهنگ‌های بازار فراهم کرد تا به سرعت اقدام به خرید نشان‌های TON کنند.

اکنون که نرخ تون‌کوین در حال بازگشت به سطوح قبلی است، نهنگ‌ها در موقعیتی قرار دارند که می‌توانند از توسعه نرخ بهره‌مند شوند و این موضوع بیانگر احتمال ادامه روند صعودی در روزهای آینده است.

طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، تعداد نهنگ‌های تون‌کوین در روزهای اخیر به طور قابل‌توجهی بالا رفته است. در هفته گذشته، تعداد آدرس‌هایی که بین ۱۰ هزار تا یک میلیون نشان TON نگهداری می‌کنند، ۳ درصد بیشتر شده است.

به این ترتیب، نهنگ‌ها اکنون کنترل ۵۳.۱۷ درصد از موجودی در جریان این رمز ارز را در اختیار دارند.

علاوه بر این، میزان فروش تون‌کوین توسط دارندگان نیز نزول یافته است. در همین راستا، بر اساس داده‌های سنتیمنت، از تاریخ ۴ سپتامبر، تعداد نشان‌های TON موجود در بازارهای معاملاتی ۵ درصد نزول یافته است.

این امر نشان می‌دهد که دارندگان، این نشان‌ها را به کیف‌پول‌های خصوصی خود منتقل کرده‌اند و قصد نگهداری طولانی‌مدت آن‌ها را دارند. نزول موجودی تون‌کوین در بازارهای معاملاتی می‌تواند از حجم فروش بکاهد و در صورت ثبات تقاضا، نرخ TON بالا رفتن یابد.

در این میان، وضعیت اندیکاتور مکدی (MACD) نیز بالا رفتن تقاضا را تأیید کرده و سیگنال افزایش صادر کرده است. در صورت بالا رفتن فشار خرید، نرخ TON می‌تواند ابتدا به ۵.۳۲ دلار و سپس به ۵.۹۵ دلار برسد.toncoin-whales-make-a-comeback-

در مقابل، در صورت بالا رفتن حجم فروش برای برداشت سود، این پیش‌بینی‌های صعودی امکان دارد باطل شوند و نرخ تون‌کوین تا ۴.۵۱ دلار نزول یابد.