خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

نگاهی به فرآیند توسعه ارز پایدار ریپل؛ چرا نشان‌های RLUSD سوزانده می‌شوند؟


نگاهی به فرآیند توسعه ارز پایدار ریپل؛ چرا نشان‌های RLUSD سوزانده می‌شوند؟ | ایران ماین

بر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده، کمپانی ریپل پس از ضرب تقریباً ۵۰ میلیون واحد دیگر از ارز پایدار جدید خود، ریپل یواس‌دی (RLUSD)، چندین دسته از این نشان‌ها را سوزانده است.

این اقدام در حالی انجام شده که ریپل نسبت به کلاهبردارانی هشدار داده که قصد دارند از کاربران ارزهای دیجیتال از طریق پروژه‌ای که هنوز در مرحله بتا قرار دارد، سوءاستفاده کنند.

طبق گزارش‌ها، ریپل برای چهار بار متوالی نشان‌های RLUSD را در خزانه این نشان سوزانده است؛ دو دسته شامل ۱۱۵ نشان و دو دسته دیگر شامل ۱۲۰ نشان. پیش از این، ریپل ۴۷ میلیون واحد RLUSD را در چند روز تولید کرده بود که شامل دسته‌های ۱۰ میلیون واحدی و چند دسته ۶ میلیون واحدی بود.

کمپانی بلاکچینی ریپل که نشان XRP را در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه کرد، از آغاز آگوست در حال آزمایش محصول جدید خود، یعنی ارز پایدار وابسته به دلار ایالات متحده و پشتیبانی از آن به وسیله پول نقد و معادل‌های آن است.

ریپل همچنین به جامعه خود هشدار داده که این پروژه جدید هنوز در مرحله بتا خصوصی قرار دارد. به این معنی که ارز پایدار ریپل یواس‌دی هنوز برای خرید یا انجام خرید و فروش موجود نیست و کاربران باید مراقب کلاهبرداری‌های احتمالی در این زمینه باشند.

برخلاف اعلام قبلی ریپل، نشان RLUSD در سال کنونی تنها بر روی زنجیره اتریوم راه‌اندازی خواهد شد و حتی اگر این ارز پایدار در سال ۲۰۲۴ روی ریپل لجر (XRPL) نیز عرضه شود، فاقد بعضی از ویژگی‌های مهم خواهد بود.

در همین حال، مشاور استراتژیک کمپانی تتر (Tether) اعلام کرده که USDT همچنان رهبر ارز پایدار‌ها خواهد بود.