خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

هجوم کاربران به بازار آوه‌ گوچی! چه چیزی باعث بالا رفتن نرخ و خرید و فروش GHST شده؟


هجوم کاربران به بازار آوه‌ گوچی! چه چیزی باعث بالا رفتن نرخ و خرید و فروش GHST شده؟ | ایران ماین

نرخ آوه گوچی (GHST) پس از عرضه اطلاعیه جدید صرافی بایننس مبنی بر راه‌اندازی قرارداد آتی دائمی با مارجین دلار این نشان، به میزان قابل‌توجهی صعود کرد.

با این توسعه، بازی مبتنی بر بلاکچین و استاندارد دیفای آوه گوچی توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده و با پشتیبانی بایننس، احساسات بازار نسبت به این استاندارد به شدت مثبت شده است.

در تاریخ ۲۳ سپتامبر، بایننس به‌طور رسمی از راه‌اندازی قرارداد دائمی آوه گوچی با مارجین دلار خبر داد. این قرارداد اکنون فعال شده و کاربران بایننس قادر هستند با استفاده از اهرم تا ۷۵ برابری، به خرید و فروش این نشان بپردازند.

دارایی پایه این قرارداد نیز آوه گوچی است. میزان فاندینگ ریت تعیین‌شده توسط بایننس برای این قرارداد برابر با مثبت ۲.۰۰ درصد و منفی ۲.۰۰ درصد است، ولی امکان دارد بر اساس شرایط بازار تغییر کند.

به دنبال عرضه این خبر، نرخ آوه گوچی به بالاترین لایه روزانه خود در ۱.۲۴ دلار رسید. البته در زمان نگارش این خبر، با نرخ این رمزارز با توسعه روزانه ۲۶.۴۱ درصدی، در محدوده ۱.۱۶ دلار قرار دارد.aavegotchi-ghst-price-blows-up-over-37-on-this-binance-announcement-

همزمان با این بالا رفتن نرخ، نرخ بازار آوه گوچی هم با بیش از ۲۵ درصد توسعه به ۶۱.۴۲ میلیون دلار رسیده و مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته آن نیز با توسعه قابل توجه ۲۹۲۵ درصدی، بیش از ۶۱ میلیون دلار می باشد.

لازم به ذکر است که بازار بارها شاهد بالا رفتن نرخ نشان‌ها پس از لیست شدن در صرافی بایننس بوده است.

برای مثال، طی چند روز گذشته، نرخ کتیزن (CATI) نیز پس از لیست شدن در این صرافی بیش از ۳۰ درصد صعود کرد. همچنین، نرخ نشان فیدا (FIDA) نیز با لیست شدن قراردادهای آتی خود در بایننس، توسعه قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

به‌طور کلی، این داده‌های تاریخی، بالا رفتن نرخ آوه‌ گوچی در ۲۴ ساعت گذشته را توجیه می‌کند.