خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

هدف تتر از مسدود کردن کیف پول‌ها مشخص شد!


هدف تتر از مسدود کردن کیف پول‌ها مشخص شد! | ایران ماین

تتر، کمپانی ناشر ارز پایدار USDT، از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۴ تاکنون به بیش از ۱۴۵ نهاد قانونی کمک کرده است تا حدود ۱۰۸.۸ میلیون دلار USDT مرتبط با فعالیت‌های غیرقانونی را بازیابی کنند.

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر اجرایی تتر، در بیانیه‌ای در تاریخ ۲۳ آگوست اعلام کرد که این کمپانی به همکاری با نهادهای قانونی جهانی برای مقابله با سوءاستفاده از ارزهای دیجیتال متعهد است و استفاده غیرقانونی از USDT یا هر رمز ارز دیگری را به شدت محکوم می‌کند.

تتر از زمان آغاز به کار خود، بیش از ۱۹۰۰ کیف پول رمز ارز که با فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط بوده‌اند را به‌ طور داوطلبانه مسدود کرده است.

همچنین، به‌تازگی به وزارت دادگستری ایالات متحده کمک کرده تا حدود ۵ میلیون دلار USDT را که توسط کلاهبرداران ربوده شده، بازیابی کند. این کلاهبرداران با سعی در ایجاد رابطه عاشقانه، قربانیان را فریب داده و پس از جلب اعتماد آنها، پول‌هایشان را سرقت کرده‌اند.

این نوع کلاهبرداری به عنوان پیگ‌ بوچرینگ یا قصابی خوک شناخته می‌شود.

در سال ۲۰۲۳، درآمد مجرمان از کلاهبرداری‌های قصابی خوک بیش از دو برابر شده و از سال ۲۰۲۰ تاکنون ۸۵ برابر توسعه داشته است. طبق گزارش‌های منتشرشده، این نوع کلاهبرداری‌ها به دلیل مبالغ بالای سرقت‌شده، بیشترین آسیب را به قربانیان وارد می‌کنند.

وزارت دادگستری آمریکا توضیح داد که این پول‌ها پس از سرقت از طریق کیف پول‌های رمز ارز جابه‌جا می‌شوند تا منشأ و مالکیت آنها مخفی بماند.

در تاریخ ۱۲ مارس نیز گزارش شد که تتر در توقیف حدود ۱.۴ میلیون دلار USDT که مشکوک به ارتباط با کلاهبرداری سرویس ها مشتریان بود، به وزارت دادگستری کمک کرده است.