خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

هفته تعیین‌کننده برای آینده تون‌کوین؛ آیا مقاومت ۶ دلاری شکسته می‌شود؟


هفته تعیین‌کننده برای آینده تون‌کوین؛ آیا مقاومت ۶ دلاری شکسته می‌شود؟ | ایران ماین

احساسات بازار در مورد تون‌کوین (TON) همچنان مثبت است و به نظر می‌رسد نرخ این رمز ارز در آستانه غلبه بر مقاومت‌ پیش‌ روی خود قرار دارد.

این نشان برای مدتی در یک محدوده افقی معامله شده و تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد که امکان دارد نرخ تا آخر هفته از مقاومت ۶ دلاری عبور کند.

نرخ تون‌کوین پس از دستیابی به سقف تاریخی خود یعنی ۸.۲۴ دلار، روندی نزولی داشته و در حال حاضر حدود ۳۶ درصد نسبت به این محدوده نزول یافته است. با این حال، روند نزولی در چند روز گذشته با حضور گاو‌ها متوقف و به روند افقی تبدیل شده است.

در حال حاضر، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده پایین‌تر از خط میانی (۵۰) قرار گرفته و نشان می‌دهد که تون‌کوین در فاز انباشت قرار دارد. علاوه بر این، مقدار خرید و فروش نزول یافته ولی پیش‌بینی می‌شود به زودی با بالا رفتن این شاخص، تغییر شدیدی در نرخ به وقوع بپیوندد.

اکنون تون‌کوین در آستانه پایان فاز انباشت قرار گرفته است که در تعیین سرنوشت آن اهمیت بالایی دارد. با توجه به حرکت نرخ در یک الگوی کنج نزولی، احتمال شکست صعودی بالاست، با این حال، هنوز نمی‌توان احتمال سقوط را نادیده گرفت. toncoin-surpasses-400m-in-tvl-will-this-trigger-a-30-rise-before-the-end-of-the-month-

در چنین شرایطی، روزهای پایان هفته برای این رمزارز بسیار اهمیت دارد، چرا که می‌تواند مسیر نرخ را برای بقیه ماه مشخص کند.