خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

همستر کامبت به لانچ‌پول بایننس اضافه شد! خرید و فروش HMSTR کی آغاز می‌شود؟


همستر کامبت به لانچ‌پول بایننس اضافه شد! خرید و فروش HMSTR کی آغاز می‌شود؟ | ایران ماین

روز پنج‌شنبه، ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴، بایننس از اضافه کردن پروژه رمز ارز همستر کامبت (HMSTR) به لانچ‌پول خود، به عنوان پنجاه و هشتمین پروژه این پلتفرم، خبر داد. پس از آن، این صرافی همچنین قصد دارد نشان HMSTR را در پلتفرم معاملاتی خود لیست کند. این اتفاق یک موفقیت بزرگ برای این بازی به شمار می‌رود.
به این ترتیب، از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴، کاربران بایننس می‌توانند نشان‌های BNB و FDUSD خود را برای فارمینگ نشان HMSTR قفل کنند. دوره فارمینگ به مدت هفت روز ادامه داشته و در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید.
لازم به ذکر است که رمز ارز HMSTR دارای عرضه کل ۱۰۰ میلیارد واحدی است که از این مقدار، ۳ درصد (۳ میلیارد HMSTR) برای پاداش‌دهی از طریق لانچ‌پول بایننس اختصاص داده شده است. از این مقدار، ۸۵ درصد (۲.۵۵ میلیارد نشان) به کاربرانی که BNB قفل کرده‌اند، تعلق می‌گیرد، در حالی که ۱۵ درصد باقی‌مانده (۴۵۰ میلیون نشان) به دارندگان FDUSD اختصاص می‌یابد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، خرید و فروش نشان HMSTR در بایننس از ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۰۰ به وقت UTC آغاز خواهد ‌شد. برای این منظور، جفت‌ارزهای معاملاتی مختلفی برای نشان همستر موجود کاربران خواهد بود، از جمله HMSTR/USDT، HMSTR/BNB، HMSTR/FDUSD و HMSTR/TRY. این نشان دارای برچسب seed خواهد بود که نشان می‌دهد به تازگی لیست شده است.
در حالی که پروژه HMSTR فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای کاربران فراهم می‌کند، باید توجه داشت که بعضی از مناطق به دلیل مسائل نظارتی از کمپانی در برنامه‌های لانچ‌پول بایننس منع شده‌اند. بایننس همچنین بر اهمیت تکمیل احراز هویت (KYC) توسط کاربران برای کمپانی در این پیشنهادات تأکید کرده است.